Banca Transilvania a dezamagit complet un client care avea un card de credit sau card de debit cu descoperit de cont (nici el nu stie exact), cu o limita de 3.000 de lei, si pentru care platea lunar o dobanda de 10%. Pentru ca i s-a parut ca platea o rata lunara prea mare, a decis sa-si ramburseze creditul, numai ca a trebuit sa plateasca in plus 500 de lei. Nu asta l-a suparat cel mai tare, cat faptul ca nu a primit niciun extras de cont, ca sa stie pentru ce a platit respectiva suma.
Iata ce spune clientul BT: „Din cauza sumei mari pe care o plateam in fiecare luna, am decis sa-l achit, dar ce credeti? Am platit aproximativ 3.500 de lei, deci 500 de lei in plus!”
„Am platit circa 3320..mi s'a spus ca nu mai am nimic de plata, urmand ca a doua zi sa ma sune un reprezentat de-al lor sa imi spuna...stiti...ar mai fi ceva de plata...cam 172 de lei...pe care nu i-am vazut la momentul in care dvs ati achitat imprumutul!”
„Ma asteptam la 100-150 de lei sa dau in plus...dar a fost 500, am cerut un extras de cont in care sa mi se justifice banii pe care eu i-am dat si nu am primit nici pana acum, mentionez ca imprumutul a fost achitat in luna mai, iar reprezentantii BT mi-au spus ca voi intra in posesia extrasului incepand cu data de 25 Mai, prin posta electronica, e-mail. Undeva cred eu ca este o greseala, chiar si asa, puteau sa spuna si se rezolva..nu era cazul sa ne ''tiganim'' ca doar suntem oameni maturi si putem purta o discutie civilizata!”
„Nu ma intelegeti gresit! Nu m-am suparat ca am platit 500 de lei in plus...ci doar ca am cerut o justificare a banilor, si anume un extras si nu mi s-a dat! Multi poate nu sunt asa indiferenti ca mine!”
Ai o reclamatie? Trimite-o la: info@bancherul.ro