Raiffeisen Bank si-a atins planul de eficientizare a activitatii dupa izbucnirea crizei in ceea ce priveste reducerea numarului de angajati, a caror numar a scazut de la 7.000 in 2008 la 5.393 la finalul lunii martie, se arata in raportul grupului-mama de la Viena. Banca a reusit insa, in acelasi timp, sa atraga 6.700 de noi clienti.
Pe parcursul ultimului an, personalul din Raiffeisen Bank a scazut cu aproape 500 de persoane, mai exact 487 de angajati.
Pe de alta parte, banca este in proces de relocare a unui numar de 450 de angajati din centrala la Centrul operational din Brasov.
Reducerile de personal au avut loc in principal in cadrul centralei bancii, intrucat numarul de unitati a ramas aproape neschimbat in primele 3 luni, respectiv 526, mai putin cu una fata de finalul anului trecut. Pe parcursul anului trecut, reteaua Raiffeisen Bank a scazut cu 13 unitati.
Banca a reusit astfel sa-si diminueze costurile cu personalul, iar in acelasi timp a castigat si clienti. Raiffeisen a atras 6771 de noi clienti in primele 3 luni din acest an, numarul total al acestora ajungand la 1.981.086. Fata de aceeasi perioada a anului precedent, numarul clientilor este in crestere cu aproape 49.000.
Tot pentru eficientizare activitatii, Raiffeisen si-a mutat recent sediul central din Bucuresti in cladirea Sky Tower (foto) in care vor lucra aproximativ 1.700 de angajati.