În zilele de 1, 5 şi 6 mai 2013, unităţile BRD nu vor avea program de lucru cu clienţii, cu excepţia :
- unităţilor situate în mari magazine, mall-uri şi aeroportul Henri Coandă (Visa Tax); agenţiilor Bran, Poiana Brasov şi Sinaia, care vor funcţiona potrivit unui program special.
De asemenea, în perioada 1 – 6 mai 2013, serviciile oferite de contact center-ul BRD se vor desfăşura după următorul program:
Pe 1, 5 si 6 mai 2013 vor fi disponibile:
- opţiunile automate de consultare sold/operaţiuni ; -serviciile de urgenţă dedicate posesorilor de carduri şi utilizatorilor Multix/BRD@ffice;
Pe 4 mai 2013 - Serviciul Vocalis va fi disponibil cu toate opţiunile între orele 08:00 – 16:00 ;
Serviciul Vocalis se află la dispoziţia clienţilor pentru informaţii generale/subscrieri/suport produse şi servicii BRD, precum şi pentru operaţiuni (plăţi facturi/ transferuri intra şi interbancare): 0800 803803 (apel gratuit în reţeaua ROMTELECOM) +4021 302 61 61 (număr cu tarif normal, apelabil din ţară şi străinătate) sau *BANCA (*22622 - apel cu tarif normal în reţelele Orange şi Vodafone) E-mail: vocalis@brd.ro