Martin Skopek, BCR: vrem sa dezvoltam canale alternative de distributie |
Autor: Bancherul.ro 2007-12-19 09:19 |
|
Martin Skopek, vicepresedintele executiv pe retail al BCR, spune ca o deficienta a BCR tine de canalele alternative de distributie, de alternativele de deservire a clientilor, vanzarile bazandu-se inca pe reteaua de unitati. Dezvoltarea canalelor alternative reprezinta, de altfel, unul dintre cele opt mari proiecte de transformare a BCR.
"Am inceput cu serviciile de call center, care sunt cele mai cerute. Este finalizat un prim set de functionalitati legate de operatiunile prin contul curent, dar vor urma si altele. Pentru introducerea unui sistem de tip self-service, disponibil non-stop pe baza de card, facem teste in 20 de unitati pentru a alege masinile care se potrivesc cel mai bine si cred ca vom incheia evaluarile pana la sfarsitul acestui an. La inceputul trimestrului II al lui 2008 vom avea si o oferta de internet banking cu functionalitatile de baza", a declarat Skopek, intr-un interviu acordat Ziarului Financiar.
Serviciul de call center este externalizat integral. "Am hotarat ca este mai ieftin si mai simplu de operat asa. Noi ne ocupam de training si de supraveghere, concentrandu-ne pe reducerea timpului de raspuns. Deocamdata sunt relativ putini clienti fata de potential."
|
|