In 2004 era bucuroasa sa-mi fac si eu primul credit doar cu buletinul si sa primesc primul card din viata mea, isi incepe povestea una dintre clientele Euroline Cards (EFG Euroline). rnrnAceasta a cumparat in rate de la magazinul Altex un aspirator, un robot de bucutarie si un uscator de par, in valoare de 12 milioane lei vechi (1.200 RON), pe care urma sa le plateasca in rate, timp de doi ani.rnrnProblema a fost ca aceasta nu a depus, in contul creditului, sume de bani egale, echivalentul ratei: unele depuneri erau mai mari decat rata, dar altele mai mici.rnrnAsa a ajuns beneficiara creditului sa plateasca chiar si in ziua de azi, dupa mai bine de patru ani (desi creditul era pe 2 ani), rate la respectivul credit.rnrn”Cel mai tare ma enerveaza ca de fiecare data cand imi vine extrasul de cont suma respectiva ce e precizata la sold numai nu mai scade. De aproape un an eu am sold de 660 lei, sau cam asa ceva, dar eu tot am platit normal. rnrnBa chiar am sunat la ei sa ma lamureasca cat am de platit rata si imi ziceau ca trebuie sa platesc peste suma care arata pe extras la minim de plata. rnrnOk, zis si facut dar tot dejeaba. Am ajuns sa platesc luna de luna timp de 5 ani o rata de 12 mil? Adica eu am platit triplu sau poate si mai bine de atat”, spune clienta Euroline.rnrn”Precizez ca nu am contract cu Euroline, doar factura de la Altex cum am luat produsele. Am mai pastrat extrasele de cont si chitantele cum am platit la Banc Post ratele. Am sa ma duc si la ANPC sa depun o reclamatie si am sa sun la cei de la euroline sa le cer un contract si detalii privind situatia mea”, precizeaza clienta Euroline.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au funcționat la ATM-urile altor bănci și la plățile în magazine, pe parcursul zilei de 11 aprilie 2025. Iar tranzactiile refuzate au fost dublate... detalii
Credit Europe Bank, recent transformată dintr-o bancă românească într-una străină, înregistrată în Olanda, deținută de FibaGroup a magnatului turc Hüsnü Özyeğin, a anunțat că la jumătatea anului își va schimba numele în Nexent Bank, cu scopul de "a oferi servicii bancare moderne, transparente și centrate pe client, atât clienților corporativi, cât și persoanelor fizice". Schimbarea numelui va avea loc "fără niciun impact asupra produselor și serviciilor existente." Am întrebat banca dacă aceasta urmează să devină exclusiv digitală, însă răspunsul a fost negativ: "Nexent Bank nu va deveni o bancă exclusiv digitală, însă va continua să își extindă serviciile digitale, oferind clienților soluții tot mai moderne și eficiente. Dezvoltarea soluțiilor tehnologice este una dintre prioritățile strategice, pentru a oferi clienților o experiență mai fluentă, intuitivă și personalizată." Noul logo Nexent Bank ar putea arăta ca în... detalii
Bancile romanesti si-au majorat anul trecut provizioanele pentru riscuri, precum si valoarea capitalurilor proprii, semn ca devin mai prudente in fata incertitudinilor in crestere. Concret, conform datelor furnizate de Banca... detalii
Banca digitala maghiara Granit Bank s-a extins in Romania cu o oferta de cont si card gratuite, dupa modelul bancii romanesti digitale Salt. Sa facem o comparatie intre serviciile Granit... detalii