Poşta Română, operatorul român de servicii poştale, şi Advance Payment Solution Ltd (APS), lider european în furnizarea cardurilor de tip prepaid, au încheiat un parteneriat pentru a lansa în România primul card prepaid de plată pentru uz general.rnrnLansarea produsului Poşta Română cashplus prepaid MasterCard va contribui la reducerea decalajului dintre plăţile în numerar şi cele prin carduri, decalaj datorat în bună măsură faptului că un număr semnificativ din totalul populaţiei nu are un cont bancar sau un card de credit. Noul produs oferă consumatorilor români o alternativă sigură şi acceptată pe plan internaţional, deoarece, fără a necesita deschiderea unui cont bancar, permite atât accesul la cumpărături online, prin telefon, în magazin şi în străinătate, cât şi efectuarea de retrageri de numerar de la orice bancomat care afişeaza sigla MasterCard. rnrnCardurile prepaid funcţionează prin încărcări de fonduri pe card în scopul achiziţiilor de bunuri şi servicii şi nu necesită verificarea istoricului de credit. Astfel, orice cetăţean român în vârstă de peste 18 ani cu reşedinţa în România şi în posesia unei cărţi de identitate este eligibil pentru a deschide un cont.rnrnÎn primă instanţă, în trimestrul al doilea al anului 2009, cardurile vor fi oferite clienţilor şi personalului Poştei Române, prin intermediul a şase subunităţi poştale din Bucureşti. Progresiv, cardul va deveni disponibil şi în alte oficii poştale, astfel încât, în timp, întreaga reţea poştală să poată oferi acest produs. Mai multe informaţii despre caracteristicile şi beneficiile cardului vor fi disponibile luna viitoare, odată cu lansarea către beneficiari a acestui produs.rnrnCercetările întreprinse de APS, în luna octombrie 2008, au arătat că mulţi dintre respondenţi au apreciat posibilitatea oferită de cardurile prepaid de a trimite bani peste hotare, ca alternativă la transferurile de bani tradiţionale din România.rnrnCardul Poşta Română cashplus prepaid MasterCard este prevăzut cu funcţionalităţile de Chip şi PIN, care oferă un plus de protecţie împotriva fraudei, şi poate fi utilizat ca orice alt card de credit sau debit în realizarea de plăţi. Cardul evită riscul transportului de numerar în sume mari, îi permite titularului să-şi achite facturile on-line, să efectueze cumpărături on-line şi totodată să aibă acces la ofertele de preţ mai mici, care se practică pe Internet. De asemenea, cardul Poşta Română cashplus prepaid MasterCard este acceptat în aproape 100.000 de locaţii din România şi în 26 de milioane de locaţii în întreaga lume, la orice bancomat care afişeaza sigla MasterCard.rnrnRich Wagner, Chief Executive Officer, APS, a declarat: “Sunt mândru că Poşta Română a ales APS pentru a contribui la dezvoltarea pieţei de plăţi. Având în vedere încrederea consumatorilor în reputaţia Poştei Române cât şi reţeaua sa de peste 7.000 de subunităţi poştale, se va ajunge la acei consumatori care încă nu au avut posibilitatea să experimenteze libertatea financiară pe care o facilitează cardul bancar.”rnrnPoşta Română intră pe piaţa cardurilor preplătite, având alături doi parteneri puternici şi cu experienţă: MasterCard şi Advanced Payment Solutions. Poşta Română îşi va pune în valoare acoperirea teritorială prin acest parteneriat dedicat clienţilor săi, care vor beneficia de flexibilitate reală în modul în care îşi vor gestiona fondurile. Cardul prepaid va fi acceptat nu numai în oficiile poştale din România, dar şi la nivelul reţelelor de comercianţi reali şi virtuali şi ATM-urilor localizate în toata lumea unde este afişată sigla MasterCard. Suntem încântaţi de faptul că unii dintre angajaţii noştri se vor număra printre primii utilizatori ai noului card prepaid, a declarat Marius Vatavu, Preşedinte-Director General Poşta Română.rnrnMatt Lanford, Vice President şi Prepaid Products Lead-Europe, MasterCard, a declarat: “Este o mare realizare pentru APS faptul că a reuşit să încheie parteneriatul cu Poşta Română. APS si MasterCard sunt partenerii perfecţi pentru a implementa strategia Poştei Române de a-şi promova produsele financiare către milioanele de consumatori români care nu au un cont bancar. “rn
Nu există comentarii pentru această știre.
Bancile romanesti si-au majorat anul trecut provizioanele pentru riscuri, precum si valoarea capitalurilor proprii, semn ca devin mai prudente in fata incertitudinilor in crestere. Concret, conform datelor furnizate de Banca... detalii
Banca digitala maghiara Granit Bank s-a extins in Romania cu o oferta de cont si card gratuite, dupa modelul bancii romanesti digitale Salt. Sa facem o comparatie intre serviciile Granit... detalii
Credex isi face reclama la credite afisand o "dobanda de la 5,9%", dar care poate fi chiar si de 10 ori mai mare, de 50%. Dobanda "de la 5,9%" este... detalii
ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului) submineaza functionarea CSALB (Centrul de Solutionare a Litigiilor din Domeniul Bancar), desi nu are nicio atributie legala in solutionarea pe cale amiabila a litigiilor... detalii