BCR si-a anuntat clientii cu privire la tentativele de inselatorie prin intermediul mesajelor primite pe Whatsapp, Telegram, Messenger de la persoane cunoscute, prin care se solicita transferul unei sume de bani pentru o situatie de urgenta.
In astfel de cazuri, mesajele sunt trimise, de fapt, de la escroci care au spart contul de Whatsapp, Telegram sau Massenger a persoanei cunoscute, iar banii transferati ajung in contul escrocului.
Iata mesajul de avertizare trimis BCR clientilor:
In ultima perioada, inselaciunile si fraudele in mediul online au crescut semnificativ, fiind din ce in ce mai complexe si inovative
Astfel, te rugam sa acorzi o atentie sporita apelurilor primite din partea unor presupusi reprezentanti BCR care iti comunica pretinse aprobari despre credite sau iti recomanda anularea acestora prin accesarea unor link-uri primite prin e-mail. De asemenea, recomandam o atentie sportita si pentru cazurile in care apelantul, pretins BCR sau alta banca, iti propune solutii de mutare a fondurilor tale in conturi “sigure”/”securizate”. Iti reamintim ca BCR nu iti va solicita niciodata sa divulgi, confirmi sau modifici datele personale si/sau date de autentificare bancara sau despre card prin accesarea unui link transmis prin e-mail, sau sa accesezi aplicatia de internet banking printr-o adresa URL transmisa prin e-mail!
Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin transferul unei sume de bani intr-un cont indicat prin mesaj, sub pretextul unui ajutor urgent sau pentru asigurarea unei nevoi neprevazute. Daca primesti un astfel de mesaj prin Whatsapp, Telegram, Messenger, etc.. contacteaza mai intai telefonic persoana respectiva la numarul de telefon din agenda ta si confirma solicitarea de bani. Acestea sunt, de obicei, tentative de frauda. Protejeaza-ti conturile si nu da curs acestor solicitari!
Te rugam sa nu dai curs unei astfel de solicitari pentru ca este o tentativa de frauda!
In cazul in care observi in conturile tale tranzactii pe care nu le recunosti sau ai primit un mesaj pe care il consideri suspect sau ai fost victima unei fraude, te rugam sa ne anunti imediat BCR, la *2227 sau +4021.407.42.00.
BCR si-a anuntat clientii cu privire la tentativele de inselatorie prin intermediul mesajelor primite pe Whatsapp, Telegram, Messenger de la persoane cunoscute, prin care se solicita transferul unei sume de... detalii
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la existenta unor tentative de frauda prin intermediul unor telefoane primite de la pretinsi angajati ai bancii: Te rugam sa fii vigilent la fraudele... detalii
Banca Comercială Română a lansat două noi funcționalități în platforma de banking inteligent George - Round Up și Spotlights, menite să le asigure utilizatorilor premisele pentru o viață financiară cât... detalii
Banca Comercială Română a lansat două noi funcționalități în platforma de banking inteligent George - Round Up și Spotlights, menite să le asigure utilizatorilor premisele pentru o viață financiară cât... detalii