Valoarea adaugata adusa de Facebook furnizorilor de produse si servicii consta nu doar tintirea unui public cu un profil mai detaliat decat in alte suporturi de publicitate.rnrnCompaniile, la fel ca orice persoana de pe Facebook, pot analiza comportamentul unui potential prieten inainte de a-l adauga sau expulza in/din lista de prieteni sau cea de clienti.rnrnDe exemplu, analizand discutiile prietenilor de pe Facebook, bancile pot gasi potentiali clienti cu un profil de risc mai mic decat ar rezulta din analizele clasice de la Biroul de Credit sau din alte documente oficiale.rnrnUn studiu citat de The New York Times arata ca 70% dintre companiile americane folosesc datele candidatilor postate pe Facebook pentru decizia de angajare sau respingere a candidaturii.rnrnExista companii care vand informatii despre ce fac oamenii pe relelele de socializare.rnrnIn cazul bancilor, acestea ar putea introduce in analiza deciziei de acordare sau respingere a unui credit informatii despre comportamentul pe Facebook al potentialilor clienti: de exemplu opinia lor despre cei care nu-si platesc ratele, despre anturajul lor si like-urile pentru anumite stiluri de viata sau administrarea finantelor personale.
Presedintele american Trump si sotia lui si-au lansat o criptomoneda care a fost cumparata, fireste, de multi oameni, sporindu-i rapid valoarea. "O criptomeda a presedintelui SUA nu poate sa scada... detalii
Dobanda de politica monetara a BNR (Banca Nationala a Romaniei) ar putea fi scazuta de trei ori in acest an, la 5,75%, de la 6,5%, cat este in prezent, conform... detalii
Dobanda de politica monetara a Bancii Centrale Europene (BCE) ar putea scadea de la 3% in prezent la 1,5% pana la finalul lui 2025, prognozeaza economistii. „Ne asteptam ca BCE... detalii
„Stiai ca poti sa iei un card de credit chiar daca ai gradul de indatorare depasit? Te ajutam cu un card de credit chiar daca banca ti-a spus ca ai... detalii