Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare

Autor:

Admin
2025-04-24 09:10

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori.

„Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare, la Intreaba Banca.

Problemele au apărut după ultima actualizare a aplicației, conform informațiilor primite de la un angajat al băncii.

Acesta ne-a oferit soluția pentru rezolvarea problemei cu aplicația Raiffeisen: ștergerea aplicației din telefon și reinstalarea acesteia.

O altă recomandare oferită de bancă, pe pagina Facebook, este “sa stergi datele, sa golesti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.

Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile > Clear Data + Clear Cache.

iOS: Settings > IPhone storage > Apps > Offload app data.

In cazul in care urmezi pasii dar eroarea persista, pentru verificarea situatiei, te rugam sa te adresezi serviciului de relatii cu clientii, de pe numarul de telefon declarat bancii, la *2000 sau din strainatate la 004021 306.30.02.”

Unii clienți ai băncii s-au plâns de alte probleme ale aplicației Smart Mobile:

  • “De cand ati modificat aplicatia ,nu sepoate iesi din ea!!! Cand vrei saiesi iti cere pinul ,iar cand bagi pinul ,te baga inapoi in cont!
  • Când vreau sa intru pe aplicație îmi scrie că sa dezinstalat. mă conectez, urmez toți pașii necesari de conectare, iar când vreau sa revin în aplicație se decontează de fiecare dată.”

Raiffeisen a răspuns: “De la ultima actualizare a aplicatiei Smart Mobile, am imbunatatit semnificativ modul de logare.

In ceea ce priveste deconectarea din Smart Mobile, intoarcerea in ecranul initial este un comportament intalnit pentru aplicatii.

Totusi, vom incerca sa aducem optimizari in acest sens si iti multumim pentru feedback.”

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii

TBI Bank, vândută fondului de investiții Advent

TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii

Credite BT Direct pentru pacientii Medicover

Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii

Probleme cu cardurile BRD Mastercard

Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii