Peter Kasyk, Grawe: In fiecare luna doua sute de clienti renunta la asigurarea de viata

Autor:

Bancherul.ro
2009-04-24 09:15

Numarul celor care renunta la asigurarile de viata a crescut semnificativ de la sfarsitul anului trecut, chiar daca prin rezilierea politei clientul pierde o parte din banii investiti. rnrnGrawe, unul din primii zece jucatori din piata asigurarilor de viata, a inregistrat de la sfarsitul anului trecut o crestere cu 50% a numarului de clienti care renunta la politele de asigurare de viata, numarul cazurilor de acest fel fiind, in medie, de 200 in fiecare luna. rnrn”In ultimele luni sunt mult mai multi clienti decat in trecut care vor sa isi rascumpere politele, atat contracte foarte noi, cat si contracte vechi. Multi clienti se sperie de criza si se gandesc ca nu pot avea incredere in companiile mici atunci cand cea mai mare companie de asigurari din lume (AIG – n.r.) are probleme”, spune Peter Kasyk, directorul general al Grawe in Romania si Republica Moldova, citat de Ziarul Financiar.rnrnSeful Grawe afirma ca, desi rezilierile au crescut, vanzarile noi de asigurari de viata nu au scazut. In primul trimestru din acest an asiguratorul a inregistrat prime brute subscrise de circa 22 mil. lei (5,2 mil. euro), in crestere cu 15% fata de rezultatul din aceeasi perioada a anului trecut.rnrn

Comentarii

De la: angajat CEBSubiect:

trist

Comentariu:

E dureros pentru cei care l-au cunoscut sa realizeze ca nu-l vor mai vedea niciodata zambind pe holurile bancii. Am pierdut un om de mare valoare. Odhneasca-se in pace!

De la: ALT angajatCEBSubiect:

Domnul TAMER

Comentariu:

A condus banca cu o mana de fier intr-o manusa de catifea. STELELE care cad nu pier; STELELE care cad se duc in alt cer!

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: ASIGURARI

Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023

În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii

Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii

Dosarele de dauna Euroins se pot deschide la FGA: care este procedura

Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii

Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii