Întrerupere servicii OTPdirekt 19 – 21 februarie 2021
Dragă client,
Te informam că din 19 februarie, ora 20:00, și până în 21 februarie 2021, ora 20:00, avem planificate activități de mentenanță. În acest interval informațiile afișate prin OTPdirekt Internet Banking și SmartBank nu vor fi actualizate. Vor fi disponibile cele existente în sistem la data de 19 februarie, ora 20:00.
De asemenea, tranzacțiile inițiate în perioada menționată prin cele doua aplicații vor fi procesate începând cu 21 februarie 2021, ora 21:00.
Ne cerem scuze pentru orice inconvenient cauzat de această situație și îți mulțumim pentru înțelegere!
Sursa: OTPBank.ro
Nu există comentarii pentru această știre.
In ultima perioada, inselaciunile si fraudele in mediul online au crescut semnificativ, fiind din ce in ce mai complexe si inovative, isi anunta clientii BCR: Astfel, te rugam sa acorzi... detalii
Garanti BBVA isi avertizeaza clientii ca exista tentative de frauda initiate prin intermediul unor telefoane sau mesaje care par fi trimise de banca, dar in realitate sunt false. Asta pentru... detalii
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la inselaciunile privind solicitari de bani prin serviciile de mesagerie online: "Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin... detalii
Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii