OTP Bank isi anunta clientii ca trebuie sa-si actualizeze datele personale pana in 5 noiembrie, in cazul persoanelor juridice, sau 5 decembrie, in cazul persoanelor fizice, iar daca nu se conformeaza, le va bloca cardurile si conturile.
Anuntul OTP Bank:
Bucureşti, 1 octombrie 2018: Având în vedere prevederile legale privind actualizarea datelor minime obligatorii și alinieriea la legislația naționala în vigoare, OTP Bank Romania vă invită să răspundeţi invitaţiei de actualizare a datelor personale obligatorii sau a datelor companiei şi ale reprezentanţilor legali/convenţionali, pentru a putea beneficia în continuare de serviciile OTP Bank România.
CE DATE TREBUIE ACTUALIZATE?
Pentru clienţii persoane juridice este necesară actualizarea datelor referitoare la: sursa fondurilor, identitatea beneficiarului real, structura acționariatului, adresa sediului social, numărul de telefon, datele împuterniciților/reprezentanților legali, astfel incât, la data efectuării operațiunilor, acestea să fie înregistrate în baza de date a Băncii.
Pentru clienţii persoane fizice este necesară actualizarea datelor personale referitoare la: angajator/ocupaţie, sursa fondurilor, număr de telefon, adresa de email sau act de identitate.
CUM POŢI ACTUALIZA DATELE?
În orice sucursală OTP Bank România, prin completarea acestui formular (pentru persoane fizice) sau a acestui formular (pentru persoane juridice).
CE SE ÎNTAMPLĂ ÎN CAZ CONTRAR?
În situația în care nu veţi raspunde invitaţiei noastre de a vă prezenta la sediul nostru în vederea actualizării datelor, Banca își rezervă dreptul de a refuza efectuarea operațiunilor, începând cu data de 05.11.2018 (pentru persoane juridice) şi 05.12.2018 (pentru persoane fizice).
În situația în care, aţi actualizat deja datele minime obligatorii, vă mulțumim anticipat.
Vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate de a raspunde cât mai rapid cererilor dumneavoastră de actualizare de date şi ne cerem scuze pentru eventuale inconvenienţe legate de accesul conturilor OTP Bank România.
Ne puteţi contacta la numărul de telefon 0800 88 22 88 (Call-Center).
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Comercială Română anunță că, în perioada Sărbătorilor de Paște, este disponibilă permanent, online, telefonic și prin echipamentele multifuncționale instalate în rețeaua sa extinsă teritorială. Unitățile BCR şi centrele de... detalii
In ultima perioada, inselaciunile si fraudele in mediul online au crescut semnificativ, fiind din ce in ce mai complexe si inovative, isi anunta clientii BCR: Astfel, te rugam sa acorzi... detalii
Garanti BBVA isi avertizeaza clientii ca exista tentative de frauda initiate prin intermediul unor telefoane sau mesaje care par fi trimise de banca, dar in realitate sunt false. Asta pentru... detalii
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la inselaciunile privind solicitari de bani prin serviciile de mesagerie online: "Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin... detalii