OTP Bank isi anunta clientii ca trebuie sa-si actualizeze datele personale pana in 5 decembrie, altfel banca le va bloca conturile si cardurile

Autor:

Bancherul.ro
2018-09-29 16:01

OTP Bank isi anunta clientii ca trebuie sa-si actualizeze datele personale pana in 5 noiembrie, in cazul persoanelor juridice, sau 5 decembrie, in cazul persoanelor fizice, iar daca nu se conformeaza, le va bloca cardurile si conturile.

Anuntul OTP Bank:

Bucureşti, 1 octombrie 2018: Având în vedere prevederile legale privind actualizarea datelor minime obligatorii și alinieriea la legislația naționala în vigoare, OTP Bank Romania vă invită să răspundeţi invitaţiei de actualizare a datelor personale obligatorii sau a datelor companiei şi ale reprezentanţilor legali/convenţionali, pentru a putea beneficia în continuare de serviciile OTP Bank România.

CE DATE TREBUIE ACTUALIZATE?

Pentru clienţii persoane juridice este necesară actualizarea datelor referitoare la: sursa fondurilor, identitatea beneficiarului real, structura acționariatului, adresa sediului social, numărul de telefon, datele împuterniciților/reprezentanților legali, astfel incât, la data efectuării operațiunilor, acestea să fie înregistrate în baza de date a Băncii.

Pentru clienţii persoane fizice este necesară actualizarea datelor personale referitoare la: angajator/ocupaţie, sursa fondurilor, număr de telefon, adresa de email sau act de identitate.

CUM POŢI ACTUALIZA DATELE?

În orice sucursală OTP Bank România, prin completarea acestui formular (pentru persoane fizice) sau a acestui formular (pentru persoane juridice).

CE SE ÎNTAMPLĂ ÎN CAZ CONTRAR?

În situația în care nu veţi raspunde invitaţiei noastre de a vă prezenta la sediul nostru în vederea actualizării datelor, Banca își rezervă dreptul de a refuza efectuarea operațiunilor, începând cu data de 05.11.2018 (pentru persoane juridice) şi 05.12.2018 (pentru persoane fizice).

În situația în care, aţi actualizat deja datele minime obligatorii, vă mulțumim anticipat.

Vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate de a raspunde cât mai rapid cererilor dumneavoastră de actualizare de date şi ne cerem scuze pentru eventuale inconvenienţe legate de accesul conturilor OTP Bank România.

Ne puteţi contacta la numărul de telefon 0800 88 22 88 (Call-Center).

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Anunturi banci

Cate reclamatii primeste Intesa Sanpaolo Bank si cum le gestioneaza

Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii

Platile instant, posibile la 13 banci

Începând cu 17 iunie, Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) își extinde portofoliul de servicii de plăti cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND. Acest serviciu permite transferul interbancar... detalii

Aplicatia CEC app va functiona doar pe telefoane cu Android minim 8 sau iOS minim 12

CEC Bank a introdus o solutie suplimentara de securitate in aplicatia de mobile banking CEC app, pentru protectia impotriva atacurilor informatice precum cititoare de ecran, vulnerabilitati de rooting, jailbrake, debugger,... detalii

Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor

Pentru clienții cu popriri: de la data de 1 octombrie 2023, BRD implementează comunicarea Soldului Cert către ANAFÎncepând cu data de 1 octombrie 2023, intră în vigoare Ordinul Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora astfel cum acesta a fost modificat prin Ordinul nr. 626/2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:Pentru popririle emise de ANAF și înființate electronic începând cu 01.01.2021, BRD, alături de celelalte bănci din România, comunică în mod automat către ANAF informații cu privire la sumele care se pot... detalii