Aproximativ 6.000 de persoane au aplicat la creditele BT cu discount din cadrul campaniei #SummerVibes , care a avut loc luni, 20 iulie, pe parcursul a 15 ore, anunta Banca Transilvania (BT) intr-un comunicat, in care adauga:
Cele mai solicitate produse au fost creditele de nevoi personale Practic BT şi împrumuturile imobiliare-ipotecare, cu 70% dintre aplicaţii, cifre care confirmă tendinţa continuării investiţiilor în planuri personale şi a creşterii investiţiilor în locuinţe – fie în cele pe care clienţii le au deja, fie în apartamente sau case noi.
În etapa de teasing a campaniei, aproape 10.000 de persoane s-au înscris pentru a primi noutăţi despre campanie, iar trei dintre acestea au câştigat prin tragere la sorţi câte un weekend în glamping, în România.
Conceptul de shopping bancar online a fost lansat pe piaţă de Banca Transilvania şi înseamnă
discounturi şi beneficii la produse şi servicii. #SummerVibes a fost a doua campanie de acest
gen anunţată de BT de la începutul pandemiei pentru a susţine clienţii.
Banca Transilvania isi avertizeaza clientii ca exista tentative de fraude prin mesaje SMS pe telefon in care li se cere sa-si actualizeze numerele de telefon, in urma fuziunii cu OTP... detalii
Înșelătoriile au forme diferite în banking și toate au același scop, să găsească victime, miza fiind atât banii, cât și informațiile personale. Unele sunt făcute în așa fel încât să... detalii
Informatiile necesare privind actualizarea datelor personale la Banca Transilvania, conform informatiilor publicate de banca:Cum actualizez datele mele personale?Poți face asta simplu și rapid, alegând una din cele 5 variante -⠀Accesând secțiunea... detalii
Cele mai multe agenții BT Dialog sunt în București (15) și în Cluj-Napoca (6) Aproximativ 10% dintre sediile băncii sunt pentru consultanțăBanca Transilvania are aproape 50 de sedii dedicate... detalii