22% din totalul premiilor promoţiei VISA Europe “Cu VISA ajungi la Cupa Mondială FIFA 2010” – adică 80 de premii – sunt câştigate de clienţii BT, deţinători de carduri;rn Cel mai mare premiu, constând într-o excursie pentru două persoane în Africa de Sud, cu participare la finala Cupei Mondiale FIFA 2010, a fost câştigat tot de un client al Băncii Transilvania;rn In perioada promoţiei, între 1 martie şi 30 aprilie a.c., s-au înregistrat, săptămânal, peste 150.000 de plăţi cu cardurile Visa BT participante la promoţie.rnrnBanca Transilvania, cel mai mare emitent de carduri VISA din România, s-a numărat printre cele 18 bănci din România care au luat parte la promoţia naţională iniţiată de VISA Europe, “Cu VISA ajungi la Cupa Mondială FIFA 2010”. Desfăşurată între 1 martie şi 30 aprilie a.c, campania a avut ca obiectiv încurajarea utilizării cardului pentru plăţi la comercianţi. La promoţie au participat persoane fizice, clienţi ai respectivelor bănci, care au efectuat cel puţin o tranzacţie cu cardul Visa, la POS sau online, în perioada menţionată. rnrnTranzacţii norocoase la Banca TransilvaniarnrnMarele premiu al promoţiei, constând într-o excursie pentru două persoane în Africa de Sud, inclusiv bilete la meciul din finala Cupei Mondiale FIFA 2010, a revenit unuia dintre clienţii Băncii Transilvania. Este vorba de Amalia Dragomir, de 24 de ani, din Alba Iulia, care este studentă în Cluj-Napoca, la Facultatea de Arhitectură şi Urbanism, Universitatea Tehnică Cluj-Napoca şi care va merge în Africa de Sud împreună cu fratele ei. Tranzacţia norocoasă, cu cardul, a fost efectuată într-o librărie din Cluj-Napoca. Pe lângă marele premiu, alte 80 de premii, fiecare a câte 500 lei, au fost câştigate de clienţii BT, deţinători de carduri, fiind cea mai mare pondere de premii – adică 22% – câştigate de clienţii aceleiaşi bănci, dintre toate băncile participante la campanie. rnrnPe perioada promoţiei, numărul plăţilor efectuate cu cardurile VISA de la Banca Transilvania, destinate persoanelor fizice, a depăşit frecvent pragul de 150.000 / săptămână. BT pune un accent deosebit pe încurajarea plăţilor cu cardurile la comercianţi, derulând în acest sens acţiuni specifice. Acestea, dublate şi de efectul promoţiei Visa, au condus, în perioada martie – aprilie a.c., la o creştere cu 36% a numărului de plăţi, respectiv o creştere cu 30% a valorii plăţilor la comercianţi, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2009. In cazul Băncii Transilvania, au fost incluse în campanie următoarele 7 tipuri de carduri VISA, care fac parte din portofoliul său: Visa Electron Global, Visa Electron – cu utilizare internaţională, Visa Electron Euro<26, Visa Gold, Visa Platinum, Visa Centrofarm – BT şi Visa Ambient – BT. rnrnIn acest an, Banca Transilvania marchează 10 ani de când este pe piaţa cardurilor din România. In prezent, portofoliul său cuprinde 16 tipuri de carduri, peste 1,7 milioane de carduri emise şi are o cotă de piaţă de 14%. rn
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Transilvania finanțează cu 28 de milioane de euro compania Simtel, unul dintre liderii energiei regenerabile din România, pentru finalizarea unui parc fotovoltaic în Giurgiu, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii
Utilizatorii aplicației BT Pay pot folosi opțiunea Pay with BT Pay pentru plăți rapide și sigure la comercianții care folosesc soluțiile NETOPIA Payments, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:... detalii
Groupama și CEC Bank marchează un nou pas în simplificarea accesului la asigurări, lansând o opțiune prin care clienții persoane fizice ai băncii pot achiziționa asigurarea de călătorie direct din... detalii
Victoriabank, parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, a făcut astăzi primul pas pentru o nouă achiziție în Republica Moldova, în domeniul microfinanțării, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Reprezentanții... detalii