Autentificarea si efectuarea de tranzactii in Libra Internet Banking si Libra Mobile Banking se pot realiza numai cu Autentificarea Stricta a Clientului (autentificare SCA), cu PIN sau Biometrie (amprenta digitala ori recunoastere faciala), prin intermediul aplicatiei Libra Mobile Banking.
Alternativ, clientii care nu au aplicatia Libra Mobile Banking instalata sau care nu doresc autentificarea si realizarea de tranzactii prin PIN sau Biometrie (in calitate de al 2-lea factor de securitate), pot utiliza parola dinamica unica 3D-Secure prin SMS (OTP SMS).
(Sursa: Librabank.ro)
"Ca urmare a gestionării procesului de reclamații cu promptitudine, precum și a manierii proactive de înlăturare a cauzelor care pot provoca nemulțumiri din rândul clienților, numărul de reclamații a crescut... detalii
"Sunt client Libra Bank si am facut un transfer international din contul meu personal de euro (bani obtinuti din vanzarea apartamentului meu din Bucuresti, bani virati tot in LibraBank).A doua zi mi... detalii
Libra Bank anunta ca opreste sistemul informatic timp de trei zile, intre 29 noiembrie si 2 decembrie:UPGRADE informatic: 29 noiembrie – 2 decembrieVa informam ca aplicatiile noastre de mobile&internet banking... detalii
In 2021, Libra Internet Bank a continuat sa fie un finantator important al economiei romanesti, cu aproape 4 miliarde lei credite noi acordate pe parcursul anului, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii