Dezvoltarea rețelei teritoriale și dublarea numărului de clienți reprezintă principalele obiective strategice pe care managementul EximBank le-a stabilit pentru perioada 2012 – 2016, astfel încât instituția financiară să mențină tendința de creștere accentuată pe care a urmat-o în ultimii trei ani.rnrn”Stadiul actual de dezvoltare al băncii – în care au fost optimizate fluxurile și procedurile de lucru – permite și chiar impune dezvoltarea rețelei teritoriale pentru a susține creșterea organică a băncii. Avem în vedere deschiderea în următorii patru ani a nouă agenții, care se vor adăuga celor trei existente, astfel încât să creștem gradul de accesibilitate al societăților comerciale la produsele noastre specifice”, a spus Ionuț Costea, președintele EximBank.rnrnPortofoliul de clienți al băncii s-a schimbat considerabil în ultimii ani, principalii beneficiari fiind în prezent IMM-urile și societățile comerciale mari – cu o pondere de 80% repartizată egal. Entitățile de stat și-au redus constant ponderea: de la 44% cât aveau la finele lui 2008, la aproape 20% în 2011 – ceea ce arată că EximBank își îndeplinește misiunea strategică de susținere a companiilor performante.rnrnBanca a înregistrat o creștere a expunerii față de clienții nebancari cu circa 700 de milioane de euro în condițiile dificile ale crizei ceea ce reprezintă o contrabalansare a frânării activității de creditare a băncilor străine precum și o confirmare a faptului că România are nevoie de bănci locale puternice care să susțină dezvoltarea economică.rnrn”Un management profesionist poate face ca o companie de stat să aibă rezultate peste media pieței și peste cifrele principalilor concurenți”, a mai spus Ionuț Costea care a adăugat că profitul brut cumulat înregistrat de EximBank de la finele anului 2008 și până în iunie 2012 a fost de aproximativ 455 de milioane de lei.rnrnEximBank este o instituţie specializată al cărei portofoliu de produse, axat pe cele trei direcţii de acţiune – finanţare, garantare şi asigurare, permite băncii să susţină activitatea şi dezvoltarea exportatorilor, a IMM-urilor şi a companiilor ce derulează proiecte în domenii prioritare pentru dezvoltarea economiei, în special a celor ce contribuie la absorbţia de fonduri europene.
Cardurile OTP Bank nu functioneaza la aceasta ora, a anuntat banca intr-un mesaj pe Facebook: "Dragi clienți, momentan funcționarea cardurilor OTP Bank este afectată de o avarie tehnică. Echipele noastre... detalii
Banca Transilvania isi anunta clientii ca in curand vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay pentru persoane fizice si BT Go pentru persoane juridice. In consecinta, dupa primirea notificarii... detalii
AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii
PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii