Aplicatia de mobile banking a Unicredit a avut si astazi probleme de functionare, pe parcursul catorva ore, cand clientii nu au putut-o accesa pentru a-si verifica situatia contului si a efectua diverse operatiuni bancare.
Banca a anuntat problema intr-o postare pe pagina sa Facebook, pe care insa a sters-o ulterior.
Clientii bancii au comentat la respectiva postare ca aplicatia de mobile banking are prea multe probleme in ultima perioada.
Problemele Unicredit cu aplicatia de mobile banking reapar dupa ce la finalul lunii trecute banca s-a confruntat cu un incident asemanator.
Astfel, Unicredit a avut probleme, pe parcursul zilei de joi, 29 noiembrie, cu serviciile de mobile banking si internet banking, care nu au functionat timp de mai multe ore. (vezi aici detalii)
Aplicatia CEC App a fost actualizata cu o noua functie, care permite vizualizarea informatiilor despre plata cardului de credit. In aplicatie, la sectiunea „Informatii de plata”, pot fi vazute: suma... detalii
Autentificarea cu BT Pay în unitățile băncii este o funcționalitate unică pe piață Peste 80.000 de persoane trec zilnic pragul Băncii Transilvania Clienții BT au două modalități de autentificare în... detalii
Clienții pot face banking cu OTP Bank România până în 28 februarie, ora 12.00. Cardurile OTP funcționează până în 1 martie, ora 21.30, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care... detalii
Banca Transilvania anunta, intr-un comunicat, ca vine cu noi soluții care ajută românii stabiliți în străinătate să-și gestioneze banii în diferite valute și să facă banking de oriunde și oricând,... detalii