Aplicatia de mobile banking a Unicredit a avut si astazi probleme de functionare, pe parcursul catorva ore, cand clientii nu au putut-o accesa pentru a-si verifica situatia contului si a efectua diverse operatiuni bancare.
Banca a anuntat problema intr-o postare pe pagina sa Facebook, pe care insa a sters-o ulterior.
Clientii bancii au comentat la respectiva postare ca aplicatia de mobile banking are prea multe probleme in ultima perioada.
Problemele Unicredit cu aplicatia de mobile banking reapar dupa ce la finalul lunii trecute banca s-a confruntat cu un incident asemanator.
Astfel, Unicredit a avut probleme, pe parcursul zilei de joi, 29 noiembrie, cu serviciile de mobile banking si internet banking, care nu au functionat timp de mai multe ore. (vezi aici detalii)
BT Pay și BT Go înlocuiesc treptat BT24 și NeoBT, devenind singurele aplicații prin care cliențiipersoane fizice și firme vor face banking cu Banca Transilvania, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii
Utilizatorii BT Pay au la dispoziție un asistent virtual (Chat BT) pentru informații cu privire la funcționalitățile aplicației, precum și despre produsele și serviciile Băncii Transilvania, anunta banca intr-un comunicat,... detalii
Actionarul majoritar al Garanti BBVA Romania este G Netherlands B.V., o companie cu raspundere limitata cu sediul in Amsterdam, Olanda, care este detinuta 100% in mod indirect de Turkiye Garanti... detalii
Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii