Misu Negritoiu, ING Bank: „Ne propunem pentru 2011 un ritm de crestere mai rapid fata de ritmul pietei

Autor:

Bancherul.ro
2011-03-10 15:13

ING Bank România a înregistrat în 2010 un profit brut de 128 milioane RON, în creştere cu 52% faţă de 2009, ca urmare a diminuării costului cu provizioanele de risc. Venitul net a cunoscut o uşoară scădere, de 6 milioane RON (-3%) faţă de 2009, datorată reducerii veniturilor din comisioane şi a celor de trezorerie, potrivit unui comunicat al bancii. (VEZI prezentarea in documnetul atasat)rnrnING Bank România a înregistrat în 2010 un venit net de 672 milioane RON, reprezentând o scadere cu 3% faţă de anul 2009 şi un profit brut de 128 milioane RON, în crestere cu 52% faţă de anul anterior. Rezultatul a fost marcat de diminuarea semnificativă a costului cu provizioanele de risc în baza îmbunătăţirii profilului de risc a portofoliului de credite. rnrnActivele totale au crescut la 12.033 milioane RON, cu 9% mai mult decât în anul anterior. Ponderea creditelor în activele totale a crescut cu 3%, ajungând la 7.459 milioane RON, iar portofoliul de titluri cu 75%, ajungând la 1.664 milioane RON. Şi portofoliul de economii şi depozite a crescut, ajungând la 8.963 milioane RON, cu 4% mai mare faţă de anul precedent, în principal prin creşterea numărului de clienţi persoane fizice. Raportul credite/depozite de 83% s-a menţinut la un nivel similar celui din 2009, indicând o lichiditate sănătoasă datorată dezvoltării activităţii de retail banking. rnrn„2010 a marcat încheierea unui ciclu de dezvoltare. ING Bank România a început ca o bancă de nişă pentru companii dar care, prin creştere organică, a devenit o bancă universală, cu servicii şi produse pentru toate categoriile de clienţi. În plus, concentrarea pe nevoile clienţilor şi păstrarea calităţii serviciilor ne-au menţinut în topul preferinţelor clienţilor. Investiţia în satisfacţia clientului a dat roade.” a declarat Mişu Negriţoiu, CEO ING Bank România.rn rnÎn 2010, numărul de clienţi individuali a depăşit pragul de 1 milion. Home’Bank a obţinut recunoaşterea ca cel mai bun produs de electronic banking, în urma primului studiu de benchmarking al platformelor de online banking din România realizat de Finmedia & Padicode. De asemenea, ING Bank a fost al 3-lea emitent de carduri de debit EMV, cu peste 1 milion de carduri şi a înregistrat cel mai mare număr de tranzacţii la POS (cu carduri VISA). rnrn„Ne propunem pentru 2011 un ritm de creştere mai rapid faţă de ritmul pieţei, în principal prin creşterea distribuţiei produselor şi serviciilor noastre şi valorificarea poziţiei excelente în mediul on-line prin ING Home’Bank şi ING Online”, a încheiat Mişu Negriţoiu, CEO ING Bank România

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

BT finanteaza un parc fotovoltaic al Simtel

Banca Transilvania finanțează cu 28 de milioane de euro compania Simtel, unul dintre liderii energiei regenerabile din România, pentru finalizarea unui parc fotovoltaic în Giurgiu, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii

Pay with BT Pay, disponibilă pe 30.000 de site-uri și aplicații

Utilizatorii aplicației BT Pay pot folosi opțiunea Pay with BT Pay pentru plăți rapide și sigure la comercianții care folosesc soluțiile NETOPIA Payments, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:... detalii

Asigurare de calatorie din CEC app

Groupama și CEC Bank marchează un nou pas în simplificarea accesului la asigurări, lansând o opțiune prin care clienții persoane fizice ai băncii pot achiziționa asigurarea de călătorie direct din... detalii

Victoriabank, detinuta de Banca Transilvania, se extinde în Republica Moldova

Victoriabank, parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, a făcut astăzi primul pas pentru o nouă achiziție în Republica Moldova, în domeniul microfinanțării, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Reprezentanții... detalii