Recent, pandemia COVID-19 a adus provocări cu care nu ne-am mai confruntat, atât la nivel individual, cât și în rândul instituțiilor, spune ING Bank, intr-un comunicat, in care adauga:
ING Bank România a acționat mereu ca un cetățean responsabil și va depune în continuare eforturi în a susține clienții in perioade dificile. Înțelegem că în contextul prezent generat de pandemia COVID-19 ne confruntăm cu nesiguranță, anxietăți și uneori impact direct în viețile clienților noștri. De aceea anunțăm următoarele măsuri:
Pentru clienții persoane fizice cu credite de nevoi personale și imobiliare care sunt afectați în mod tranzitoriu de pandemia de COVID-19 și care solicită în mod direct măsuri de sprijin, putem aplica amânarea plății ratelor până la 2 luni.
Durata creditului va fi extinsă în concordanță, pentru a păstra același nivel pentru ratele lunare. Clienții care au nevoie să apeleze la această opțiune sunt rugați să trimită un email la adresa: contact@ing.ro.
Pentru clienții persoane fizice care resimt un impact direct și de durată prin circumstanțe ca pierderea locului de muncă sau probleme grave de sănătate, vom proceda ca întotdeauna în astfel de situații, cu grijă și responsabilitate, încercând să găsim pentru fiecare caz în parte soluția potrivita reeșalonării creditului.
Pentru IMM-uri și micro-companii, care se preocupa de două ori mai mult în aceste zile – și pentru familia lor și pentru afacerea lor – vom înlesni aprobarea reînnoirii pe 3 luni a facilităților de finanțare a capitalului circulant, fără a fi nevoie ca ei să se prezinte la bancă.
Măsura se aplică clienților cu scadență la facilitățile de credit în următoarele 3 luni și care nu se află deja într-un proces de remediere sau de restructurare a creditelor existente.
În cazul unei afectări semnificative a businessului în contextul pandemiei COVID-19, în care măsura de mai sus nu este suficient de acoperitoare, rugăm clienții aflați într-o astfel de situație să ne contacteze, pentru a identifica cele mai potrivite soluții.
De asemenea, referitor la informarea trimisă către IMM-uri în data de 11.03.2020, privind modificarea comisioanelor percepute comercianților pentru încasările la POS de la 1 aprilie 2020, am decis amânarea cu 3 luni a implementării acestei masuri, dat fiind contextul COVID-19. Dorim să subliniem faptul că acest comision nu afectează în niciun fel comisioanele plătite de persoanele fizice.
Monitorizăm îndeaproape evoluția situației si vă vom anunța, atunci când va fi cazul, cu privire la orice noi măsuri.
BRD Groupe Societe Generale anunta ca se poate intra fara certificat verde in majoritatea unitatilor sale, insa exista cateva sucursale unde este obligatorie prezentarea certificatului de vaccinare sau dovada trecerii... detalii
Banca Comerciala Romana (BCR) anunta ca intrarea clientilor in unitatile bancare (hub) este posibila fara prezentarea unui certificat verde (dovada vaccinarii sau trecerii prin boala COVID-19).Iata anuntul bancii, postat pe... detalii
Părinții care trebuie să supravegheze copiii în cazul în care cursurile sunt suspendate pot beneficia de zile libere plătite, conform unui comunicat PwC.Recent, prin Ordonanța 110/2021, Guvernul a reglementat că pentru anul școlar în curs se acordă același tip de sprijin pentru părinți cu cel care a fost în vigoare anul trecut, în contextul pandemiei.Însă pe durata vacanțelor școlare, măsura nu se aplică.Zilele libere se acordă obligatoriu de către angajator numai unuia dintre părinți, în cazul familiilor care au copii mai mici de 12 ani sau copii cu dizabilități de până la 26 de ani înscriși într-o unitate de învățământ sau într-o unitate de educație timpurie antepreșcolară.Pentru a putea fi acordate zile libere, locul de muncă ocupat de părinte trebuie să nu permită munca la domiciliu sau telemunca.
"Accesul la serviciile CEC Bank nu va fi afectat de restricții. Serviciile financiare sunt esențiale pentru asigurarea nevoilor de bază", conform unui anunt al bancii, in care se adauga:"În contextul... detalii