Masurile BRD pentru coronavirus: MyBRD Net si MyBRD Mobile gratuit in perioada 16 martie - 16 iunie 2020

Autor:

Bancherul.ro
2020-03-16 13:43

BRD Societe Generale anunta masurile pentru coronavirus: MyBRD Net si MyBRD Mobile gratuit in perioada 16 martie – 16 iunie 2020:

MyBRD Net și MyBRD Mobile gratuit

– 0 cost lunar de administrare;

– 0 comision pentru transferuri în zona SEPA în lei și euro.

în perioada 16 martie – 16 iunie 2020.

Dacă nu deții serviciile, activarea MyBRD Mobile și MyBRD Net o poți realiza printr-un simplu apel la MyBRD Contact, la următoarele numere de telefon : +4 021 302 6161 (apelabil din orice rețea), TELVERDE 0800 803 803 (gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România), *BANCA *22622 (tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil).

Situația Agențiilor BRD

La fel ca mulți dintre voi, colegii noștri sunt părinți și în această perioadă responsabilitatea față de familie este o prioritate. Din acest motiv unele agenții sunt închise temporar, iar altele au program modificat. Ne cerem scuze pentru eventualul disconfort și îți mulțumim pentru înțelegere.

Lista Agențiilor închise este disponibilă aici.
Programul Agențiilor poate fi consultat aici.

Sfaturi utile

Știm că în această perioadă te confrunți cu o avalanșă de informații privind evoluția Covid-19 (Coronavirus), așa că venim în sprijinul tău cu câteva sfaturi utile.

În primul rând, îți recomandăm să utilizezi mijloacele alternative disponibile atât pentru realizarea operațiunilor financiar-bancare, cât și pentru a contacta un reprezentant al băncii, astfel:

– utilizează serviciile digitale (MyBRD Mobile și MyBRD Net) pentru realizarea operațiunilor tale curente: plata ratelor la credite, plăți facturi, transferuri, consultare sold, accesarea extrasului de cont etc.;

– evită utilizarea numerarului și plătește cu cardul atât în magazinele fizice, cât și pentru cumpărăturile online. În cazul în care este necesar totuși să utilizezi numerar, asigură-te că îți dezinfectezi corespunzător mâinile ulterior;

Cum poți lua legătura cu noi?

– îți recomandăm să apelezi cu prioritate serviciul de Relații Clienți în situațiile în care dorești să obții anumite informații, la următoarele numere de telefon : +4 021 302 6161 (apelabil din orice rețea), TELVERDE 0800 803 803 (gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România), *BANCA *22622 (tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil)

– ne poti scrie la mybrdcontact@brd.ro;

– sau poți lua direct legatura cu managerul tău de clientelă.

În cazul în care chiar ai nevoie să vii într-o agenție BRD, asigură-te că păstrezi o distanţă de cel puţin 1,5 metri faţă de cei din jurul tău, fie că sunt clienţi sau personal al băncii.

Sursa: BRD.ro

 

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: BRD Groupe Societe Generale

Cate reclamatii primeste BRD si cum le administreaza

Cate reclamatii a primit BRD de la clienti in anul 2023 si cum au fost solutionate? Cate dintre litigiile cu clientii au fost solutionate  amiabil prin intermediul CSALB (Centrul de... detalii

Ce pot sa fac daca mi-a crescut dobanda la un credit BRD?

BRD a publicat pe site o informare privind solutiile oferite clientilor ale caror rate la credite au crescut din cauza dobanzii variabile:Sfaturi financiareSoluții BRD în cazul în care ai un... detalii

Aplicatia YOU BRD, indisponibila timp de 2 ore

Aplicatia YOU BRD va fi indisponibila timp de 2 ore in aceasta seara, timp in care banca va derula o operatiune de mententanta, a anuntat BRD:"În această seară, timp de... detalii

Cum imi mut contul de la BRD la alta banca?

Informatiile publicate de BRD privind procedura de mutare a unui cont la o alta banca:Serviciul de Schimbare ConturiGhid privind transferul relaţiilor de cont curent destinat clienţilor Persoane FiziceAcest ghid conţine paşii... detalii