BANCI | Opinie

MasterCard semneaza o alianta cu Disney

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-01-12 18:56

Compania Walt Disney, Euro Disney Associés S.C.A. şi MasterCard au anunţat semnarea unei alianţe strategice pe şase ani, ce vizează Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Rusia şi fostele ţări sovietice, se arata intr-un comunicat de presa al MasterCard.

În urma acordului, MasterCard devine partenerul oficial al companiei Walt Disney EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) & Rusia şi al Euro Disney Associés S.C.A., pe segmentul serviciilor de plată. MasterCard are posibilitatea de a crea şi livra oportunităţi promoţionale unice pentru posesorii de carduri, acoperind portofoliul Disney – de la filme, la cele peste 100 de magazine din toată regiunea şi din Disneyland Paris, destinaţia turistică numărul 1 a Europei.

Aceasta este prima platformă pan-europeană de sponsorizare a unei activităţi de divertisment familial pentru MasterCard, până în momentul de faţă compania fiind cunoscută pentru sponsorizările din domeniul sportului – în special fotbal şi golf. Noua iniţiativă are la bază conceptul „priceless”, care defineşte filozofia de marketing a companiei: „Însuşi farmecul lumii Disney este de nepreţuit, după cum pot depune mărturie generaţii întregi de consumatori”, spune Javier Perez, Preşedinte MasterCard Europe.
Acordul, care vizează iniţiative business-to-consumer şi business-to-business, furnizează beneficii semnificative pentru consumatori. Acestea se referă la avantaje speciale şi reduceri pentru toţi posesorii de carduri MasterCard. De asemenea, parteneriatul va include:

• Noi experienţe „de nepreţuit” pentru posesorii de carduri MasterCard, evenimente şi oferte în magazinele Disney şi la Disneyland Paris şi avantaje la cazare;

• Semnalistica permanentă a mărcii MasterCard la Disneyland Paris şi în magazinele Disney din regiune, arătând astfel importanţa parteneriatului cu MasterCard;

Posibilităţi pentru MasterCard de a dezvolta:

• soluţii de plată pentru consumatori, atât la Disneyland Paris, cât şi în reţeaua magazinelor Disney;

• alte oferte promoţionale şi de marketing pentru toate ramurile de activitate ale mărcii Disney, furnizând oportunităţi unice de afaceri pentru clienţii MasterCard;

• programe promoţionale care se adresează bazei de clienţi MasterCard din întreaga regiune şi valorifică expertiza companiei în domeniul tehnologiei serviciilor de plată.


Javier Perez, Preşedintele MasterCard Europe spune: „Acest nou parteneriat se potriveşte perfect cu strategia noastră din prezent, prin care activităţile de sponsorizare, fie că sunt din domeniul sportului sau al divertismentului, furnizează experienţe profitabile pentru posesorii de carduri.”

Diego Lerner, Preşedintele companiei Walt Disney EMEA declară: „Prin intermediul acestei alianţe, MasterCard va beneficia de expertiza Disney în domeniul divertismentului familial, care îi va permite să se adreseze unui public important, într-un mod distractiv şi nou. Suntem foarte bucuroşi că o companie de talia MasterCard se alătură familiei noastre de companii partenere.”

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Opinie



ING ramane singura dintre bancile romanesti care-si face corect reclama la credite

ING ramane singura dintre bancile romanesti care-si promoveaza corect dobanzile la credite, atat in cadrul reclamelor TV si online, cat si pe site-ul propriu sau in retelele sociale. Mai exact, ING nu spune ca acorda credite cu dobanda „incepand cu detalii

Cardurile devin inutile: acum se pot face plati instant gratis din aplicatiile bancare

Cardurile isi pierd treptat utilitatea, odata cu avansul noilor tehnologii pentru plati. Bancile romanesti au inceput sa implementeze platile instant din aplicatiile bancare, prin serviciul RoPay. Platile instant (care se fac in cateva secunde, la orice detalii

Au neglijat bancile securitatea pentru digitalizare?

Explozia fraudelor online poate fi considerata normala in conditiile dezvoltarii pe masura a digitalizarii si serviciilor bancare online. Dar ceea ce-mi da de gandit este usurinta cu care escrocii pot accesa o aplicatie bancara, pot face transferuri catre detalii

BRD isi lichideaza filialele din Romania. Va fi vanduta si banca?

BRD a cedat Bancii Transilvania firma de pensii private, BRD Pensii, iar compania de credite de consum, BRD Finance, este si ea in negocieri de vanzare, ceea ce alimenteaza zvonurile aparute la inceputul anului ca banca franceza are de gand sa-si vanda si banca din Romania. Mai ales ca detalii

 



 

Ultimele Comentarii