MasterCard a anunţat că reînnoieşte contractul de sponsorizare şi continuă să fie partenerul oficial al UEFA Champions League pentru perioada 2012-2015. rnrnSezonul UEFA Champions League 2010-2011 a fost urmărit de 1,1 miliarde de iubitori ai fotbalului din toată lumea. Datorită promoţiilor derulate de MasterCard, persoane din peste 60 de ţări au avut şansa să se conecteze la unul dintre cele mai captivante şi populare evenimente sportive ale anului.rnrnÎn perioada 2012-2015, iubitorii fotbalului vor putea beneficia în şi mai multe moduri de implicarea MasterCard ca sponsor. Pachetul de sponsorizare include proiecte variate, de la ofertele speciale, disponibile în magazinul online al UEFA Champions League, pentru posesorii de carduri, până la experienţe de nepreţuit create şi livrate de MasterCard. rnrnÎn ultimii doi ani, mii de suporteri au experimentat momentul lor de neprețuit în cadrul UEFA Champions League. De exemplu, mulţi părinţi au avut şansa să îşi vadă copiii pe terenul de fotbal, alături de jucătorii preferaţi, sau au câştigat acces exclusiv pentru copiii lor la antrenamentele dinaintea meciurilor. MasterCard a făcut aceste experienţe şi mai valoroase, prin promoţii cu alţi co-sponsori ai UEFA Champions League, demonstrând puterea parteneriatelor între sponsori. Prin intermediul acestor parteneriate, fanii au acces la beneficii oferite de mai mulţi sponsori, în acelaşi timp.rnrnCa noutate pentru acest acord, MasterCard va oferi experienţe cu un impact şi mai mare pentru suporterii din oraşele care găzduiesc meciurile. Posesorii de carduri care locuiesc sau vizitează aceste oraşe din Europa vor avea acces direct la cea mai mare competiţie inter-cluburi şi vor putea să asiste la scrierea istoriei. rnÎn sfârşit, fanii UEFA Champions League sunt invitaţi să intre pe pagina dedicată de social media creată de MasterCard – http://www.facebook.com/witnesshistory – unde vor găsi ştiri, actualizări şi informaţii interesante. Tot aici vor avea ocazia să câştige premii atractive. rnrnComentând acest anunţ, David Taylor, CEO of UEFA Events SA, a declarat: rn„Suntem încântaţi să continuăm parteneriatul cu MasterCard, una dintre cele mai importante mărci cu o prezenţă globală. Implicarea activă a MasterCard a contribuit la marele succes al UEFA Champions League şi la fel va fi în următoarele trei sezoane. La rândul nostru, vom sprijini, ca şi până acum, MasterCard să creeze momente de nepreţuit pentru milioane de fani şi posesori de carduri din întreaga lume.”rnrnJavier Perez, Preşedinte MasterCard Europe, a declarat:rnrn„Ne bucurăm să anunţăm reînnoirea contractului pentru sponsorizarea de către MasterCard a UEFA Champions League, prin intermediul căruia vom continua să oferim experienţe „de nepreţuit”. Numai în sezonul trecut s-au derulat promoţii cu bănci şi comercianţi în peste 60 de ţări, iar acest anunţ garantează că putem continua să ne recompensăm clienţii actuali şi potenţiali în noi moduri.”
Nu există comentarii pentru această știre.
TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii
Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii
Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii