MasterCard a sustinut lansarea a 50 de milioane de carduri contactless

Autor:

Bancherul.ro
2009-03-19 15:37

MasterCard Worldwide a susţinut lansarea a 50 de milioane de carduri şi dispozitive MasterCard® PayPass™ până la sfârşitul anului 2008. rnrnAceastă creştere demonstrează că soluţiile simple sunt căutate în domeniul plăţilor şi, în plus, confirmă datele conform cărora 41% dintre consumatori utilizează mai puţin numerarul, comparativ cu 2 ani în urmă, se arata intr-un comunicat al companiei.rnrnProgramele PayPass oferă o alternativă convenabilă la plăţile cu numerar. Astfel, consumatorii nu trebuie să caute mărunţişul prin buzunare, să înmâneze cardul vânzătorului sau să semneze chitanţe atunci când fac cumpărături de mică valoare (sub 25 de dolari). Aceştia nu trebuie decât să apropie dispozitivul de plată PayPass de terminalele din cele peste 141.000 de locaţii ale comercianţilor parteneri. rnrn„Într-o perioadă plină de provocări, suntem atenţi să aducem inovaţia în sistemele de plată, care să ofere succes tuturor partenerilor noştri”, spune Cathleen Conforti, Global PayPass Product Manager, MasterCard Worldwide. „Acum, când există 50 de milioane de instrumente şi carduri PayPass, MasterCard continuă să fie liderul pieţei de plăţi contactless. PayPass reprezintă inovaţia în domeniul plăţilor, înlocuieşte numerarul şi, în acelaşi timp, face tranzacţiile mai rapide, mai uşoare şi mai sigure. Astfel, creează un sistem mai eficient de comerţ global pentru consumatori, comercianţi şi instituţii financiare.”rnrn„După ce am instalat cititoarele MasterCard PayPass, am început să primim feedback pozitiv de la clienţii noştri, care nu mai erau nevoiţi să înmâneze cardul vânzătorului. De asemenea, semnalele pozitive se refereau la rapiditatea cu care se fac plăţile atunci când este folosit un card sau un dispozitiv PayPass”, spune John O’Hare, Managing Director IT, The Paradies Shops. „Am văzut cum tot mai mulţi clienţi utilizează cardurile pentru a plăti. Mai mult, valoarea medie a cumpărăturilor a crescut, deoarece clienţii nu mai sunt nevoiţi să se limiteze la banii pe care îi au la ei atunci când achiziţionează ceva”, continuă O’Hare. rnrnBeneficiile pe care instrumentele de plată PayPass le aduc consumatorilor, comercianţilor şi instituţiilor financiare au devenit din ce în ce mai evidente pentru aceştia. În urma studiului efectuat în rândul consumatorilor din SUA, în 2008 a reieşit că:rnrn• 77% dintre consumatorii care deţin un card sau un dispozitiv PayPass îl folosesc ca principală modalitate de plată, ceea ce demonstrează capacitatea acestor instrumente de a consolida relaţia dintre instituţiile financiare şi posesorii de cardurirn• 68% dintre posesorii de carduri PayPass declară că datorită acestora utilizează numerarul şi cecurile mai rarrn• datorită dispozitivelor PayPass, comercianţii îşi măresc numărul de clienţi. De asemenea, creşte loialitatea acestei categorii de consumatori – numărul celor care iau decizii de cumpărare în funcţie de acceptarea PayPass a crescut la 14%, de la 8% cât se înregistra anul trecutrn• în prezent, printre comercianţii care au mai mulţi clienţi datorită acceptării instrumentelor PayPass se numără restaurante de tip fast-food (20%), farmacii (17%) şi supermarket-uri (13%). Consumatorii care sunt conştienţi de funcţionalitatea contactless a cardurilor pe care le deţin sunt interesaţi să le utilizeze la comercianţi din domenii variate, printre care magazine universale (61%), magazine cu articole pentru locuinţă (46%), cinematografe (42%), librării (41%) şi magazine cu articole sportive (37%).rn• de asemenea, consumatorii şi-au exprimat interesul de a folosi şi alte instrumente PayPass, cum ar fi stickerele (42%), brelocurile (41%) şi telefoanele mobile (33%).rnrnLansări recente a programelor PayPass la nivel globalrnrnMasterCard şi Carreforur, liderul global pe segmentul retail, au lansat PASS MasterCard:rnPersonalizarea serviciilor, flexibilitatea în utilizare şi tehnologia de ultimă generaţie în domeniul cardurilor, incluzând funcţionalitatea contactless MasterCard PayPass Tap & Gornau fost reunite în acest program special destinat clienţilor Carrefour din Franţa. Mai mult, cardul înglobează o dublă funcţionalitate, de card de debit şi credit, astfel încât consumatorii pot alege la faţa locului cum îşi plătesc cumpărăturile. rnrnMasterCard PayPass pune în mişcare plăţile cu telefonul mobilrnrnPe piaţa puternic concurenţională a Turciei, GarantiBank este cea de a doua bancă a ţării şi unul dintre cei mai mari emitenţi MasterCard PayPass din Europa. GarantiBank şi-a demonstrat angajamentul faţă de inovaţie, devenind primul emitent care a implementat un program pilot de plăţi prin telefonul mobil cu stickere PayPass. rnrnMasterCard, RATP şi La Banque Postale experimentează utilizarea instrumentelor MasterCard PayPass în transportul public parizianrnrnMasterCard Worldwide şi Régie Autonome des Transports Parisiens (RATP), principalul operator de transport public din zona metroului parizian au anunţat că studiază introducerea plăţilor contactless MasterCard PayPass pentru accesul la transportul public.rnrnMasterCard anunţă introducerea cardului Taiwan Money în sistemul de transport rapid KaohsiungrnrnMasterCard în colaborare cu primăria Kaohsiung şi compania Kaohsiung Rapid Transit au anunţat că TaiwanMoney Card poate fi utilizat în reţeaua de transport public din Taiwan, Kaohsiung Mass Rapid Transit (KMRT). Acesta este primul card cu interfaţă duală, cu care se pot efectua plăţi atât în mod tradiţional, cât şi contactless şi care este destinat transportului şi plăţilor zilnice.rnrnDespre studiul MasterCard PayPass efectuat în rândul consumatorilor rnrnRealizat anual în SUA încă din 2006, studiul PayPass identifică şi evaluează modul în care consumatorii reacţionează la introducerea programelor PayPass, pentru a stabili percepţia acestora asupra produsului şi performanţelor sale. Eşantionul reprezentativ este format din 5.500 de posesori de carduri de debit şi de credit PayPass, provenind de la 8 instituţii financiare diferite. Ultimul studiu a constat în interviuri realizate prin telefon, la sfârşitul anului 2008.rnrnDespre MasterCard PayPassrnrnPayPass™ este o caracteristică de plată contactless care oferă consumatorilor o alternativă rapidă şi comodă la numerar, pentru cumpărăturile zilnice de mică valoare şi care poate şi ataşată oricărui cont MasterCard sau Maestro. Consumatorii nu trebuie decât să apropie cardul sau instrumentul de plată PayPass de terminalul special de la comercianţi, eliminând nevoia de a se mai scotoci prin buzunare după mărunţiş, de a înmâna cardul vânzătorului sau de a-l trece prin cititorul de card. Semnăturile nu sunt necesare pentru cumpărături de valoare mică (sub 25 de dolari), ceea ce conferă un plus de rapiditate tranzacţiilor. De asemenea, PayPass permite o evidenţă mai bună a banilor decât numerarul. PayPass este util în medii unde viteza este foarte importantă, cum ar fi restaurante de tip fast-food, benzinării, farmacii, tonomate cu diverse produse, cinematografe, transport şi stadioane.rnrnLa sfârşitul anului 2008, existau peste 50 de milioane de carduri şi dispozitive PayPass, care puteau fi utilizate în peste 141.000 de locaţii ale comercianţilor din întreaga lume. În prezent, există programe-pilot în 28 de ţări: Australia, Canada, China, Cehia, Franţa, Germania, Indonezia, Italia, Japonia, Coreea, Liban, Malaysia, Mexic, Mongolia, Filipine, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Spania, Elveţia, Taiwan, Thailanda, Turcia, Emiratele Arabe Unite, Marea Britanie şi SUA.rn

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Analiza

Bancile devin mai prudente - indicatorii sistemului bancar in 2024

Bancile romanesti si-au majorat anul trecut provizioanele pentru riscuri, precum si valoarea capitalurilor proprii, semn ca devin mai prudente in fata incertitudinilor in crestere. Concret, conform datelor furnizate de Banca... detalii

Cu ce oferta vine din Ungaria banca digitala Granit pentru a concura banca romaneasca Salt

Banca digitala maghiara Granit Bank s-a extins in Romania cu o oferta de cont si card gratuite, dupa modelul bancii romanesti digitale Salt. Sa facem o comparatie intre serviciile Granit... detalii

Credex promoveaza o dobanda de 5%, dar care poate fi si de 10 ori mai mare

Credex isi face reclama la credite afisand o "dobanda de la 5,9%", dar care poate fi chiar si de 10 ori mai mare, de 50%. Dobanda "de la 5,9%" este... detalii

De ce saboteaza ANPC functionarea CSALB?

ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului) submineaza functionarea CSALB (Centrul de Solutionare a Litigiilor din Domeniul Bancar), desi nu are nicio atributie legala in solutionarea pe cale amiabila a litigiilor... detalii