MasterCard a acordat premii de peste 600.000 de lei celor care au platit cu cardul in hiperermarketuri

Autor:

Bancherul.ro
2011-10-31 16:46

Campania „Păstrează loc în portofel pentru ceea ce contează cu adevărat”, organizată de MasterCard Europe, împreună cu hipermarketurile Carrefour, real,-, cora şi Auchan, a ajuns la final, înregistrând rezultate peste aşteptări, anunta MasterCard intr-un comunicat. rnrnMai mult de 14.000 de persoane pe zi, atât din Bucureşti, cît şi din cele mai importante oraşe din ţară, au plătit cumpărăturile cu cardul lor MasterCard sau Maestro şi au participat la promoţie, la standul MasterCard.rnrn„2 luni de campanie la nivel naţional, 42 de locaţii participante, 600 de promoteri implicaţi, peste 450.000 de participanţi, premii de 634.752,64 lei şi cele mai importante patru lanţuri de hipermarketuri din ţară – aşa se poate rezuma campania MasterCard, devenită deja tradiţie pentru noi. Din 2009 şi până acum, am crescut numărul locaţiilor, valoarea premiilor, dar şi numărul participanţilor, care, pe parcursul acestor trei ani, s-a triplat”, spune Ioana Gorgăneanu, Marketing Manager România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. rnrnPe toată durata promoţiei, persoanele care au plătit cumpărăturile cu un card MasterCard sau Maestro, în oricare dintre cele patru lanţuri de hipermaketuri, au avut şansa să participe, indiferent de valoarea tranzacţiilor făcute. Premiile de anul acesta au constat în seturi de jocuri, albume foto şi seturi de magneţi de frigider, toate derivând din conceptul creativ al campaniei, care a pus în prim-plan ideea de familie. rnrnPremiul cel mare a fost de 1.000 de lei, banii fiind viraţi direct pe cardurile câştigătorilor. Participanţii au avut şansa să câştige 168 de premii a câte 1.000 lei, câte 4 în fiecare dintre cele 42 de magazine. Posesorii de carduri MasterCard şi Maestro au fost recompensaţi cu aproximativ 85.000 de premii, a căror valoare totală a fost de 634.752,64 lei.rnrn„Pentru al treilea an consecutiv, avem satisfacţia că am reuşit să punem pe roate o campanie cu un mecanism atrăgător, cu un concept creativ, care a stârnit interesul posesorilor de carduri MasterCard şi Maestro, dar şi cu un element nou în materie de promovare – am folosit serviciul de proximity sms, Location Based-Advertising, lansat de Vodafone. Prin intermediul său, clienţii au primit informaţii despre campanie, pe telefonul mobil, imediat ce ajungeau în apropierea magazinelor participante”, continuă Ioana Gorgăneanu. rnrnPromoţia a avut loc în 42 de hipermarketuri Carrefour, real,-, cora şi Auchan, în cele mai importante 13 oraşe din ţară: Bucureşti, Braşov, Cluj, Iaşi, Constanţa, Piteşti, Ploieşti, Suceava, Târgu-Mureş, Timişoara, Baia-Mare, Drobeta şi Sibiu.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Ce oferte pot primi clientii BCR cu card de salariu si mai multe produse?

BCR a lansat „Programul de beneficii George”, prin care clientii bancii cu card de salariu si mai multe produse primesc diverse oferte, precum reduceri de dobanda la credite, dobanzi mai... detalii

Vrem ramburarea anticipata a creditelor din aplicatiile bancare

Este una dintre cele mai mari doleante ale clientilor bancilor, care utilizeaza tot mai mult serviciile bancare pe telefon, fara sa mai mearga la unitatile bancare. Problema este ca doar... detalii

Cardurile OTP Bank nu vor mai putea fi folosite din 1 martie

Banca Transilvania și OTP Bank România anunță informații de interes privind accesarea serviciilorși produselor OTP Bank România în perioada 28 februarie – 2 martie 2025, conform unui comunicat de presa,... detalii

Bancile au solutionat amiabil 1.000 de reclamatii ale clientilor prin CSALB, in 2024

În 2024 băncile au acceptat să intre în 1.077 de negocieri cu consumatorii, în urma solicitărilor trimise de aceștia către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), conform... detalii