Mai încrezator, mai puternic, mai implinit alaturi de Eureko

Autor:

Bancherul.ro
2009-05-05 17:00

În urma procesului de rebranding început în luna februarie 2009, Eureko continuă să îşi consolideze imaginea prin intermediului celei de-a doua campanii media locale. Unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa, Eureko îşi consolidează poziţia pe piaţa locală ca şi companie puternică, de încredere, transparentă şi inovativă, care lucrează în beneficiul oamenilor. rnrnCampania integrată de comunicare debutează cu spotul TV „Încrederea” produs de Ogilvy Group România.rnrn“Am realizat acest spot pentru a transmite valorile brandului Eureko prin care fiecare dintre clienţii noştri se simte în siguranţă şi încrezător în sine. Aceştia pot beneficia de produsul care li se potriveşte cel mai bine, se pot bucura de viaţă şi pot lua decizii îndrăzneţe, Eureko fiind partenerul de care au nevoie,” a declarat Adina Rotileanu, Director Marketing Eureko România.rnrnIdeea creativă a spotului a pornit de la dorinţa de a evidenţia faptul că Eureko este acel brand care răspunde nevoilor omului modern, care trăieşte într-un ritm alert şi care trebuie să se confrunte cu situaţii diverse ale vieţii cotidiene. Fără încredere în sine aceştia nu pot face faţă. Eureko este partenerul care le oferă încredere în sine prin produsele inovative adaptate dorinţelor şi nevoilor contemporane. Aşa cum apare pe parcursul spotului TV, oamenii iau decizii cu îndrăzneală şi calm, pentru că sunt siguri de suportul ferm de care beneficiază. rnrnDonald Simionoiu, Senior Art Director Ogilvy, spune: “Filmarea nu a fost deloc uşoară. Mai ales când, în dimineaţa când trebuia să tragem scena finală cu iahtul, nu mai aveam nici soare şi nici vânt. Si era o problemă. Dar, vorba mesajului creativ al spotului – în viaţă te confrunţi cu diverse situaţii. Ne-am confruntat şi am reuşit. Vântul a început să bată, norii s-au dus, soarele a apărut, pânzele s-au umflat şi scena a fost trasă.” rnrnCampania se va desfăşura în perioada aprilie-iunie 2009 şi va avea componente de TV, print şi internet.rnrnDin partea Eureko România au contribuit la această campanie: Shaun Russel – Chief Commercial Officer şi echipa de marketing .rnEchipa Ogilvy care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din: Ciprian Tudor – Associate Creative Director, Donald Simionoiu – Senior Art Director, Alexandra Murray – Group Account Director, Oana Boghici – AV Producer.rnrnDezvoltarea şi implementarea strategiei de media este realizată de către MindShare România: Mirabela Pricopi – Mindshare Director, Client Leadership şi Elena Răduţ㠖 Mindshare Manager, Exchange. rnrnFilmările au avut loc sub îndrumarea regizorului Guntram Krasting şi au fost realizate cu ajutorul directorului de producţie Costin Rantes si al casei de producţie ABIS.rnrnrnOgilvy Group România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group România oferă servicii de comunicare integrată 360º – publicitate, relaţii publice, marketing interactiv, promoţii de vânzări, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi strategie şi cumpărare de media – prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional, cât şi local – BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, IBM precum şi companii cu care grupul colaborează numai în România – Petrom, Heineken România, Carrefour, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Colgate-Palmolive, Diageo şi multe alte companii cu renume. În acest fel, Ogilvy Group România îmbină experienţa de comunicare pe piaţa românească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la reţele de comunicare globale specializate.rnrnEureko este un grup financiar cu o poziţie puternică în Europa, înregistrat la Utrecht-Olanda şi prezent în peste 13 ţări europene, cu peste 20.000 de angajaţi. Obţinând un profit net de 979 milioane euro în 2007, Eureko este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Europa, a cărui principală activitate se desfăşoară în domeniul asigurărilor şi pensiilor. rn

Comentarii

Lorena

poze cu stepway

Mai... urata nu este. Este ca… Sandero. Este o Dacia. Nu ai cum sa vezi designul celor de la Alfa Romeo si tehnologiile de la Toyota pe o masina Dacia, care se adreseaza din principiu unui target mai… sarac :D Dar nici sa ajungi sa numesti chestia aia … ca fiind un SUV. mi se pare mult prea exagerat sa jignesti termenul de SUV in halu’ asta. In momentul in care nu ai nici macar 4×4 pe el, nu-l numesti SUV.. ci … “Dacia Sandero Inaltat , pentru a nu lovi bordurile in parcare” In fine, aici sunt mai multe imagini si wallpapers cu Sandero Stepway : http://www.my-image-host.com/users.php?act=gallery&gal=13

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: ASIGURARI

Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023

În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii

Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii

Dosarele de dauna Euroins se pot deschide la FGA: care este procedura

Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii

Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii