Libra Internet Bank anunta ca are probleme cu functionarea aplicatiei de internet banking, astfel ca utilizatorii acesteia ar putea avea dificultati in a o accesa.
“Intampinam anumite probleme tehnice care pot determina dificultati de utilizare ale serviciilor de internet/ mobile banking. Situatia este in curs de remediere”, a anuntat banca.
Unii dintre clientii bancii s-au plans ca utilizarea aplicatiei online banking este acum mai greoaie, din cauza noilor masuri suplimentare de securizare.
Banca spune ca securizarile suplimentare reprezinta cerinte legale.
Accesul si efectuarea tranzactiilor prin Libra Internet Banking se realizeaza pe baza unui ID/Alias al utilizatorului, o parola statica formata din cifre, litere si caractere speciale, plus un cod unic de acces furnizat prin SMS.
COMISIOANE BANCA LA DISTANTAServicii de bancă la distanţăValabil pentru persoane fizice • Actualizat mai 2021MyBRD Mobile Administrare serviciu de mobile banking 4,5 Lei / lunăUtilizare USSD 0,5 Lei / sesiuneMyBRD... detalii
TERMENI SI CONDITII CONTRACTUALE ALESERVICIULUI YOU BRDA. PRINCIPII GENERALEClientul poate subscrie la diverse servicii ale BRD - Groupe Societe Generale (denumita in continuare “Banca”) printre care siServiciul YOU BRD, cu... detalii
Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking:Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod... detalii
Ghid utilizare token sub forma de card bancar1. Ce este un token sub forma de card bancar?Un token sub forma de card bancar este un dispozitiv care calculeaza o parola... detalii