Libra Bank anunta ca opreste sistemul informatic timp de trei zile, intre 29 noiembrie si 2 decembrie:
UPGRADE informatic: 29 noiembrie – 2 decembrie
Va informam ca aplicatiile noastre de mobile&internet banking si aplicatia Libra Journey vor fi indisponibile incepand de marti, 29 noiembrie, ora 18:00, pana vineri, 2 decembrie, ora 08:00, pentru efectuarea unui upgrade informatic important.
In intervalul amintit, cardurile bancii si aplicatia de plata cu telefonul Libra Pay vor putea fi utilizate pentru cumparaturi sau retrageri de la bancomat, in limita soldului disponibil.
Va multumim pentru intelegere.
Aplicatia Libra Mobile Banking nu va functiona de vineri seara pana duminica la pranz, a anuntat banca: "Serviciul de internet banking al Libra și aplicațiile Libra Mobile Banking și Libra... detalii
Daca primiti un e-mail care aparent este trimis de banca, in care vi se cere confirmarea identitatii, prin accesarea unui link, este vorba de o tentativa de inselaciune, avertizeaza Libra... detalii
"Ca urmare a gestionării procesului de reclamații cu promptitudine, precum și a manierii proactive de înlăturare a cauzelor care pot provoca nemulțumiri din rândul clienților, numărul de reclamații a crescut... detalii
"Sunt client Libra Bank si am facut un transfer international din contul meu personal de euro (bani obtinuti din vanzarea apartamentului meu din Bucuresti, bani virati tot in LibraBank).A doua zi mi... detalii