Libra Bank isi avertizeaza clientii cu privire la mesajele capcana primite pe e-mail, aparent in numele bancii, cu scopul de a li se fura datele personale:
“În ultimele zile, mai mulți clienți Libra au primit e-mail-uri de tip phishing, deghizate foarte iscusit în mesaje din partea băncii.
Un mesaj precum cel de mai jos este o capcană:
Aceste mesaje nu sunt emise de Libra Internet Bank.
Te rugăm să nu deschizi link-ul din corpul textului, să nu îți introduci datele pe site-uri străine și să ștergi mesajul imediat.
Libra nu îți va solicita niciodată datele personale pe e-mail.
Dacă primești mesaje suspecte, contactează-ne la 021 2088 088 (Call Center) sau info@librabank.ro.”
Vezi aici ce trebuie sa stii despre tentativele de frauda online
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii
Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii
TBI Bank anunta ca "intre 27 martie si 31 martie, efectuam o actualizare importanta a sistemelor noastre. Din 1 aprilie, toate serviciile vor fi din nou disponibile": Serviciile indisponibile in... detalii
Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România și Europa de Sud-Est, anunță lansarea BT Pay Italia pentru românii cu rezidență în Italia și pentru italieni, conform unui comunicat al... detalii