La departamentul de reclamatii al Volksbank nu raspunde nimeni?

Autor:

Bancherul.ro
2008-11-19 11:51

Scadentare intocmite gresit, operatiuni de schimb valutar facute fara acordul clientului, lipsa de comunicare cu clientul pentru a-l anunta, a-i explica si a-i rezolva problemele. Cam asa se rezuma relatia dintre Volksbank si un client al sau, relatata mai jos de un cititor:rnrn”Buna ziua,rn Va relatez pe scurt problemele mele cu aceasta banca.rn rn1. In septembrie am luat un credit pentru achizitionarea unei masini.rnPe 5 septembrie s-a semnat contractul, si conform scadentarului prima zi de plata e 3.11.2008, ultima fiind 01.10.2012 ( 48 luni ).rnAm achitat in 30.10.2008, valoarea din scadentar.rnrnAzi 11.11.2008, verificind contul, am observat ca mi-au extras din contul de RON si s-a facut un schimb valutar de 400 CHF, fara aprobarea mea. Am sunat la filiala si m-au trimis la sediul central, unde am aflat ca de fapt scadentarul a fost facut gresit si ca prima rata trebuia platita in 01.10.2008. rnrnToti angajatii VOLKSBANK se discupla de orice problema, mai mult decat atat, dupa ce am vorbit cu ei o ora la telefon, mi-au trimis un nou scadentar decat cel pe care l-am semnat si m-au asigurat ca nu va mai fi nici o problema. rnrnCe ma sfatuiti sa fac in acest caz? Am facut si o reclamatie la ANPC , as fi vrut si la departamentul de reclamatii VOLKSBANK, dar nu raspunde nimeni ( voi face in scris oricum )rn rn2. In data de 20.10.2008 am facut online OP-uri catre trezoreria statului in valoare de 2600 RON. A doua zi, observ ca mi s-au mai luat din cont inca 2600 RON pentru aceleasi plati. Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca nu verificam contul?Pana la urma s-a rezolvat dupa ce le-am zis sa rectifice greseala.rn rnMentionez ca nu am fost instiintata niciodata de ce s-a intamplat, a trebuit sa descopar eu si sa ii sun.rn rnCum ar putea fi penalizati acesti incompetenti?”rn

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei

Dobada „de la…X%” la credite: de ce nu e corecta si cat e cea reala

Am spus-o si o repetam: reclamele facute de banci la credite cu dobanda „de la x%” nu sunt corecte. In primul rand, pentru ca pacalesc oamenii: „de la 5,25% sare... detalii

DNSC nu poate sa inchida un site pentru fraude, activ de peste 3 luni

DNSC (Directoratul National de Securitate Cibernetica) spune ca nu poate sa inchida site-ul Brua.ro (foto) pentru fraude cu investitii in actiuni Transgaz, desi este activ de peste 3 luni, la... detalii

Un site pentru fraude cu investitii este activ de peste 3 luni, desi ASF il poate restrictiona

Site-ul Brua.ro pentru fraude cu investitii in actiunile Transgaz este activ de cel putin 3 luni, desi ASF (Autoritatea pentru Supraveghere Financiara) este abilitata de lege sa ceara restrictionarea accesului... detalii

Site-ul pentru fraude Brua.ro este activ de luni de zile, fara ca ASF sau DNSC sa faca ceva

- Cum explicati ca site-ul Brua.ro, pentru fraude online (scam) cu investitii in actiuni Transgaz, inca functioneaza, la 3 luni de la publicarea unui articol pe site-ul Bancherul.ro. - Care... detalii