CEC Bank a anuntat ca din 14 februarie platile instant in lei se fac automat, iar comisionul scade la 2,8 lei online si 7 lei la ghiseu, pentru sume mai mici de 500 de lei:
“Din 14 februarie 2024, poți face plăți instant mai simplu și la costuri mai accesibile! Am eliminat opțiunea de “Instant” din ecranul de plată pentru a nu mai fi nevoie să o selectezi tu.
Plata în lei se va procesa în mod automat ca plată instant dacă banca beneficiară este eligibilă pentru astfel de încasări. Prin urmare, plățile mai mici de 50.000 de lei ajung către beneficiari în mai puțin de 10 secunde. În anumite situații, din motive tehnice, plățile instant nu se pot efectua, fiind procesate și comisionate ca plăți standard conform tarifului în vigoare.
Odată cu avantajul procesării instant a plăților interbancare, vei beneficia de un comision redus aferent plăților mai mici de 500 de lei – de la 10 la 7 lei pentru plățile efectuate la ghișeu și de la 4 la 2,8 lei pentru plățile efectuate prin Internet/Mobile Banking.
Pentru plăți cuprinse între 500 și 50.000 de lei, comisionul rămâne neschimbat, și anume 10 lei la ghișeu și 4 lei prin Internet/Mobile Banking.”
Asadar, acum platile standard si cele instant au acelasi comision, in cazul sumelor sub 500 de lei, in timp ce platile instant cu valori mai mari au un comision de 10 lei, la ghiseu si o reducere de 60% online, comparativ cu 12 lei in cazul platilor standard.
BCR a lansat „Programul de beneficii George”, prin care clientii bancii cu card de salariu si mai multe produse primesc diverse oferte, precum reduceri de dobanda la credite, dobanzi mai... detalii
Este una dintre cele mai mari doleante ale clientilor bancilor, care utilizeaza tot mai mult serviciile bancare pe telefon, fara sa mai mearga la unitatile bancare. Problema este ca doar... detalii
Banca Transilvania și OTP Bank România anunță informații de interes privind accesarea serviciilorși produselor OTP Bank România în perioada 28 februarie – 2 martie 2025, conform unui comunicat de presa,... detalii
În 2024 băncile au acceptat să intre în 1.077 de negocieri cu consumatorii, în urma solicitărilor trimise de aceștia către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), conform... detalii