Am repoziţionat oferta noastră de împrumuturi, trecând de la conceptul “CitiFinancial” la înglobarea întregii game de produse sub marca Citibank, orientându-ne astfel şi către un segment de piaţă diferit, spune Kumar Ramachandran, şeful diviziei de Consumer Banking “Citibank” România.rnrn”Ţinta noastră o reprezintă clienţii care aparţin unor segmente speciale, precum reprezentanţii diferitelor categorii profesionale şi angajaţii marilor companii. În cadrul acestui nou grup ţintă, ne aşteptăm la un nivel mai mare al creditelor în 2010, prin comparaţie cu anul trecut”, adauga acesta, citat de presa.rnrn”Dorim să aducem banca aproape de client şi nu invers. Conform acestei strategii, prin distribuţie noi înţelegem numărul de angajaţi necesari satisfacerii nevoilor clienţilor noştri oricând şi oriunde au nevoie şi nu construcţia neîntreruptă a structurilor din cărămidă şi mortar. În orice caz, dacă vom identifica o nevoie din partea clienţilor noştri în vederea dezvoltării reţelei de agenţii, cu siguranţă vom satisface aceasta cerinţă”, mai spune Kumar Ramachandran. rn
Nu există comentarii pentru această știre.
Creditele in franci elvetieni (CHF) acordate de Bancpost in anii 2007-2008 si apoi cesionate bancii-mama din Grecia, Eurobank, au fost preluate in administrare de Vista Bank, de la First Bank,... detalii
Sistemul bancar din România este printre cele mai modee și performante din întreaga lume, spune Radu Ghețea în cadrul podcasturilor găzduite de Centrul de Soluționare Alteativă a Litigiilor în domeniul... detalii
• Confuzia dintre dorințe și nevoi duce la imposibilitatea corelării veniturilor cu cheltuielile• Mulți oameni sunt deconectați de la propria situație financiară. Unii nu știu care sunt veniturile familiei. Alții... detalii
Viva Credit a redus dobanda la creditele mai mici de 5.000 de lei de la 1,2% pe zi la 1% pe zi, pentru a se conforma Legii 243/2024 privind plafonarea... detalii