KPMG anunta ca a finalizat raportul privind Astra SA. “În baza mandatului încredințat de către Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) și în exercitarea obligațiilor care decurg din această poziție, KPMG Advisory a depus Raportul Administratorului Special privind planul de redresare al Astra SA în data de 25 martie 2014 la ASF spre analiză și aprobare”, se arata intr-un comunicat al KPMG.
Reprezentanții KPMG Advisory au afirmat: “În calitate de administrator special, KPMG s-a concentrat pe diagnosticarea situației de fapt și identificarea acțiunilor care trebuie avute în vedere pentru asigurarea continuității și relansării activității companiei Astra și a propus în acest sens Autorității de Supraveghere Financiară un Plan care cuprinde o serie de măsuri de natură prudențială pe termen scurt și mediu în scopul redresării financiare a societății. Asteptăm ca ASF să își formuleze punctul de vedere asupra planului în cel mai scurt timp, urmând ca toate părțile implicate să contribuie la succesul implementării lui în perioada imediat următoare.”
Activitatea companiei Astra SA se desfașoară in parametri normali. Autoritatea de Supraveghere Financiară a comunicat că Astra SA este obligată să onoreze toate solicitările care decurg din polițele de asigurare, iar măsura redresării financiare prin administrator special este menită să contribuie la re-echilibrarea inicatorilor financiari ai societății de asigurare și să asigure continuitatea afacerii, se mai precizeaza in comunicatul KPMG.
Nu există comentarii pentru această știre.
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii