Interamerican România parte a Grupului Eureko din 2001 devine în mod oficial Eureko începând cu această lună. Procesul de re-branding face parte dintr-o strategie mai largă a companiei de a-şi consolida poziţia solidă deţinută pe piaţa locală de asigurări şi pensii, se arata intr-un comunicat al companiei.rnrnÎn prezent, Eureko are în România peste 350,000 de clienţi cu poliţe active pe segmentul de asigurări şi pensii administrate privat. rnrnCa urmare a succesului realizat pe segmentul pensiilor administrate privat, precum şi a creşterii semnificative înregistrate în asigurările de sănătăte, Eureko şi-a anunţat strategia de extindere pe piaţa din România în 2009 şi în perioada următoare. rnEureko se va concentra în principal pe anumite segmente cheie, respectiv Pensii, Sănătate şi Asigurări de viaţă şi va atinge aceste obiective parcurgând mai multe etape: rnrnPensii – în 2008 grupul şi-a anunţat intrarea pe segmentul pensiilor private facultative prin lansarea fondului de pensii EUREKO CONFORT cu profil de risc mediu, care va fi urmat în acest an de un al doilea fond de pensii EUREKO ACTIV cu profil de risc ridicat. rnrnÎn acest an vor fi lansate noi produse de Asigurări de viaţă, începând cu un nou produs de tip unit- linked având opţiunea de alegere a unui fond garantat, destinat investitorilor precauţi. Acest fond va fi lansat în februarie 2009. rnrnÎncepând cu 1 mai 2009, Eureko va înceta subscrierea de poliţe de asigurări generale pentru acoperirea anumitor riscuri, respectiv bunuri, auto, răspundere civilă şi cargo concentrându-se astfel pe principalele linii de business. rnrnÎn 2009 Eureko îşi va extinde reţeaua de furnizori de servicii medicale în întreaga ţară cu parteneri speciali, pentru a oferi clienţilor săi o mai mare mobilitate în alegerea furnizorilor de servicii medicale. rnrnCompania va face investiţii importante pentru consolidarea la nivel de brand şi distribuţie. La mijlocul lunii februarie va fi lansată o campanie susţinută de marketing care va defini poziţia Eureko în România. rnrnEureko va continua să-şi dezvolte capacităţile de distribuţie prin restructurarea reţelei de agenţi, prin implementarea unei reţele de vânzări către clienţi mari (lansată la sfârşitul anului 2008) şi prin extinderea cooperării cu brokerii şi partenerii de distribuţie. rnrnDe asemeni, direcţii strategice ale Eureko şi planurile de dezvoltare vor fi susţinute de mai multe de proiecte de dezvoltare. rnFinalizarea achiziţiei fondului de pensii Bancpost anunţată la sfârşitul anului 2008 va fi încheiată în vara anului în curs. rnrnÎn 2009 Eureko va investi şi în extinderea serviciilor medicale private furnizate sub numele Euroclinic, ceea ce va duce la o creştere a numărului facilităţilor şi a gamei de tratamente. rnÎn al treilea trimestru al acestui an, Eureko îşi va muta sediul central într-o nouă clădire de birouri – Olympia Tower din Piaţa Muncii. Contractul de închiriere a fost deja semnat pentru o perioadă de şase ani şi jumătate, până în 2016. rnrnCompania dezvoltă în prezent o serie de proiecte de dezvoltare care vor fi anunţate pe parcursul anului, pe măsură ce vor fi finalizate. rnrnAnul 2009 va fi o provocare pentru toate activităţile pe care le desfăşurăm în România. Suntem încântaţi să avem alături un acţionar care doreşte să investească pe termen lung pe piaţa locală. Pentru Eureko în România, anul acesta este şi provocator dar şi interesant cu atât de multe iniţiative şi proiecte în curs”, spune Frans van der Ent, Country Manager Eureko. rnrnEureko este un grup financiar cu o poziţie puternică în Europa, înregistrat la Utrecht-Olanda şi prezent în peste 13 ţări europene, cu peste 24.000 de angajaţi. Obţinând un profit net de 979 milioane euro în 2007, Eureko este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Europa, a cărui principală activitate se desfăşoară în domeniul asigurărilor şi pensiilor. rn
Nu există comentarii pentru această știre.
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii