ING le-a trimis clientilor eronat SMS-uri privind blocarea cardurilor, iar Home Bank nu functioneaza (actualizat)

Autor:

Bancherul.ro
2020-12-09 19:36

ING Bank le-a trimis eronat unor clienti mesaje privind blocarea cardurilor si le-a recomandat sa intre in aplicatia de internet/mobile banking pentru a verifica situatia acestora, fapt care a dus si la blocarea aplicatiei, care in prezent nu poate fi accesata.

“O parte din utilizatorii ING au primit eronat un SMS privind blocarea cardului. Puteți verifica statusul acestuia în Home’Bank, secțiunea Produse-> Carduri și tranzacții-> Cardurile mele. Vă cerem scuze pentru neplăcerile create”, conform unui anunt publicat pe site-ul ING.ro.

De asemenea, serviciile de internet/mobile banking ING Home´Bank Web si ING Home´Bank Mobile apar ca fiind disponibile partial.

Clientii ING se plang, ca de obicei in ultimii ani, ca aplicatia Home Bank are prea des defectiuni.

“Home bankingul nu functioneaza DIN NOU. Pentru nu stiu a cata oara in ultima vreme. Daca tot platim taxe de administrare si comisioane macar angajati niste programatori care sa va rezolve problemele tehnice”, s-a plans un client ING, pe Facebook.

ACTUALIZARE

Home Bank nu functioneaza nici astazi, 12.10.2020, la aproximativ 24 de ore dupa ce a fost sesizat incidentul ING.

Acelasi mesaj (vezi foto) este postat pe pagina de internet a bancii, in care se spune ca Home Bank este disponibil partial.

Responsabilii cu comunicarea ai ING nu au raspuns la intrebarile trimise ieri de Bancherul.ro cu privire la acest incident.

(stire in curs de actualizare)

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Ce oferte pot primi clientii BCR cu card de salariu si mai multe produse?

BCR a lansat „Programul de beneficii George”, prin care clientii bancii cu card de salariu si mai multe produse primesc diverse oferte, precum reduceri de dobanda la credite, dobanzi mai... detalii

Vrem ramburarea anticipata a creditelor din aplicatiile bancare

Este una dintre cele mai mari doleante ale clientilor bancilor, care utilizeaza tot mai mult serviciile bancare pe telefon, fara sa mai mearga la unitatile bancare. Problema este ca doar... detalii

Cardurile OTP Bank nu vor mai putea fi folosite din 1 martie

Banca Transilvania și OTP Bank România anunță informații de interes privind accesarea serviciilorși produselor OTP Bank România în perioada 28 februarie – 2 martie 2025, conform unui comunicat de presa,... detalii

Bancile au solutionat amiabil 1.000 de reclamatii ale clientilor prin CSALB, in 2024

În 2024 băncile au acceptat să intre în 1.077 de negocieri cu consumatorii, în urma solicitărilor trimise de aceștia către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), conform... detalii