ING Bank are probleme cu serviciul SMS si Home Bank

Autor:

Bancherul.ro
2020-04-09 14:59

ING Bank anunta ca are probleme cu serviciul SMS, dupa ce clientii s-au plans ca primesc mesajele pe telefon cu intarziere de 15 sau 30 de minute, astfel ca nu se pot loga la aplicatia online Home Bank si nu pot face plati online cu cardurile, prin 3D Secure.

“Serviciul SMS este indisponibil pentru o parte dintre clienții ING, afectând operațiuni precum logarea în HomeBank, transmiterea mesajelor de informare, etc. Puteți accesa opțiunea “Vreau să mă sunați” pentru logarea și semnarea tranzacțiilor din HomeBank, activată automat dupa 30 sec de așteptare.

Vă cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate și vă asigurăm că echipele noastre lucrează intens la remedierea situației.”, a anuntat banca, pe site-ul ING.ro (vezi foto).

ING a aplicat o solutie temporara, astfel ca permite platile online fata codul 3 D Secure, precum si logarea in Home Bank fara cod unic prin SMS.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Ce oferte pot primi clientii BCR cu card de salariu si mai multe produse?

BCR a lansat „Programul de beneficii George”, prin care clientii bancii cu card de salariu si mai multe produse primesc diverse oferte, precum reduceri de dobanda la credite, dobanzi mai... detalii

Vrem ramburarea anticipata a creditelor din aplicatiile bancare

Este una dintre cele mai mari doleante ale clientilor bancilor, care utilizeaza tot mai mult serviciile bancare pe telefon, fara sa mai mearga la unitatile bancare. Problema este ca doar... detalii

Cardurile OTP Bank nu vor mai putea fi folosite din 1 martie

Banca Transilvania și OTP Bank România anunță informații de interes privind accesarea serviciilorși produselor OTP Bank România în perioada 28 februarie – 2 martie 2025, conform unui comunicat de presa,... detalii

Bancile au solutionat amiabil 1.000 de reclamatii ale clientilor prin CSALB, in 2024

În 2024 băncile au acceptat să intre în 1.077 de negocieri cu consumatorii, în urma solicitărilor trimise de aceștia către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), conform... detalii