ING Asigurari de viata vorbeste despre viitor

Autor:

Bancherul.ro
2010-10-07 08:39

Clienţii care au încheiat o poliţă de viaţă la ING în primele nouă luni ale anului 2010 au mobilizat resurse financiare în creştere cu circa 10% comparativ cu anul precedent şi cu aproape 45% mai mari faţă de acum cinci ani, anunta compania de asigurari. rnrnAstfel, în portofoliul de asigurări noi cu componentă de economisire sau investiţie încheiate la ING în 2010, nivelul mediu al primei brute subscrise (care reprezintă suma destinată acumulării sau investiţiei şi acoperirii costurilor aferente poliţei) este de peste 1.700 RON, comparativ cu 1.574 RON în 2009 şi 1.190 la sfârşitul anului 2005. rnrn“Realitatea cu care se confruntă consumatorii în prezent îi determină să se gândească mai atent la planificarea viitorului şi la necesitatea de a economisi pentru atingerea unor obiective importante. Conştientizarea acestei nevoi este un prim pas într-un proces de lungă durată, de aceea este esenţială comunicarea continuă a beneficiilor economisirii de lungă durată”, a declarat Cornelia Aurelia Coman, director general ING Asigurări de Viaţă. „În acest context, la ING am iniţiat un nou demers de informare şi educare, menit să clarifice rolul esenţial al asigurărilor de viaţă în planificarea financiară pentru viitor”. rnrnPână la sfarsitul anului, ING desfăşoară o campanie de comunicare de masă, “Introducere în Viitorologie”, care propune consumatorilor o perspectivă nouă asupra asigurărilor de viaţă şi a beneficiilor acestora privind acumularea de resurse financiare. Campania, care completează demersul desfăşurat în 2009 – “ING Asigurări de Viaţă şi Declaraţii de Dragoste” -, se desfăşoară pe principalele canale naţionale de televiziune (prin intermediul a patru spoturi TV) şi în mediul online (printr-un “buchet” de minisite-uri şi web-bannere poziţionate pe portaluri selectate). rnrnUn alt element de noutate in campania ING Asigurări de Viaţă este adaptarea comunicarii tuturor profilurilor de consumatori, aşa cum au fost identificate printr-un studiu calitativ realizat de compania de cercetare Anamnesis (“Prime Prospects 2010”, aprilie 2010). Cercetarea delimitează trei categorii de persoane în funcţie de stilul de viaţă, de aspiraţiile şi motivaţiile acestora, de felul în care privesc şi planifică viitorul, de atitudinea privind banii etc. rnrnPrima categorie – „Hedonistii” este aceea a persoanelor care se bucură cât pot de viaţă, cheltuiesc mai degrabă pentru plăcerile imediate şi sunt optimiste în privinţa viitorului. Acestea nu manifestă o apetenţă foarte ridicată spre planificare, obiectivele pe termen scurt vizează în principal achiziţionarea de bunuri care le oferă confort, în timp ce, pe termen lung, urmăresc obiective legate de aspiraţiile personale şi de asigurare a unei existenţe plăcute la vârsta pensionării (ex. casă de vacanţă). rnrnA doua categorie este reprezentată de persoanele calculate, care dispun de resurse financiare, dar sunt foarte chibzuite în cheltuirea lor. Sunt oameni interesaţi de planificare, îşi doresc şi sunt preocupaţi de economisire şi îşi asumă doar riscuri calculate. Strategia pe termen lung include obiective concrete, precum achiziţia unui automobil, a unei case, rambursarea unui credit etc. rnrn“Intreprinzatorii” sunt persoane cărora le place să se descurce singure si se implică în mai multe proiecte o dată. Cunoscându-şi foarte bine priorităţile şi asipraţiile – care vizează, în principal, menţinerea stilului de viaţă – sunt conştiente de faptul că existenţa lor viitoare este un rezultat al acţiunilor din prezent. Sunt persoane interesate de investiţii, dispuse să îşi asume riscuri pentru a obţine beneficii financiare. rnrn„Oamenii au atitudini diferite faţă de viaţă şi de modul în care îşi planifică viitorul, iar prin mesajele declinate pentru fiecare categorie în parte dorim să răspundem la întrebările şi aspiraţiile lor specifice”, a declarat Carmen Soare, director de marketing al ING Asigurări de Viaţă. „Discutând cu clienţii noştri, am înţeles însă că, indiferent de modul în care privim viitorul, ştim cu siguranţă că şi atunci vor fi vise şi dragoste, iar o asigurare de viaţă cu componentă de acumulare ne ajută să ne îndeplinim obiectivele personale şi pe ale celor dragi”.rnrnrnDacă analizăm profilul consumatorilor care au încheiat o asigurare de viaţă la ING observăm că preferinţele acestora diferă în funcţie de etapa din viaţă în care se găsesc. Astfel, în timp ce tinerii – aflaţi la început de drum -, cuplurile fără copii şi persoanele singure optează cu precădere pentru poliţele cu investiţii şi pentru cele de pensie, atunci când în viaţa lor apare un copil, clienţii îşi completează portofoliul cu produse destinate copiilor. Familiile mature, cu copii de peste 18 ani, se îndreaptă în principal către investiţii şi economisire. rnrn“Persoanele care încheie o asigurare de viaţă cu componentă de acumulare urmăresc, pe lângă beneficiul esenţial al protecţiei financiare oferit celor dragi, şi oportunitatea de a economisi pe termen lung. Asigurarea de viaţă este un instrument financiar care creează autodisciplină în economisire, permiţând acumularea sumelor necesare pentru educaţia copiilor, pentru obţinerea unui venit suplimentar la pensie sau pentru orice alt obiectiv din viitor”, a declarat Cornelia Aurelia Coman, director general ING Asigurări de Viaţă. rnrnÎn funcţie de obiectivul urmărit, modalitatea în care clienţii aleg să încaseze sumele acumulate prin intermediul asigurării de viaţă atunci când contractele ajung la maturitate diferă. Astfel, la nivelul întregului portofoliu de contracte maturizate al ING Asigurări de Viaţă, 89% dintre clienţi au ales să încaseze întreaga sumă o dată. În segmentul de planuri financiare pentru copii, 39% dintre contractele ajunse la maturitate de-a lungul anilor au fost plătite sub formă de plata unică. rnrnÎn ceea ce priveşte contractele ajunse la maturitate în primele nouă luni ale anului 2010, se remarcă o creştere a preferinţelor pentru rente anuale, procentul crescând de la 11% la 17%.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: ASIGURARI

Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023

În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii

Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii

Dosarele de dauna Euroins se pot deschide la FGA: care este procedura

Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii

Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii