ING are in continuare probleme cu functionarea serviciilor, la patru zile dupa caderea intregului sistem informatic timp de aproape 12 ore (update)

Autor:

Bancherul.ro
2016-09-13 16:25

Dupa patru zile de la caderea intregului sistem informatic, timp de aproape 12 ore, ING Bank are in continuare probleme cu functionarea serviciilor sale electronice, in special cu Home Bank, serviciul de internet banking.

Astfel, un client reclama pe pagina Facebook a bancii faptul ca a primi un SMS de la banca in care este anuntat ca i s-a rambursat comisionul pentru retragerea banilor de bancomatul altei banci, insa atunci cand a vrut sa verifice in Home Bank, nu a putut sa se logheze.

Iata mesajul clientului ING:

Primesc SMS de la ING Web Café –
“Dragă Iulian, așa cum ți-am promis, am returnat în contul tău comisioanele pentru retragerile de numerar de sâmbătă. Mulțumim pentru înțelegere și răbdare! Echipa ING”

după care, ca orice român care primește bani, indiferent cât de puțini, mă duc pe HomeBank să verific să văd cât am primit.

Sunt lovit de următorul mesaj – am lăsat și timestamp-ul din partea din dreapta jos.

Repet, ca să nu sun a hater – înțeleg că treceți printr-o perioadă grea, că outage-uri se întâmplă, asta e.
Dar gândiți-vă un pic cum se simte clientul. Măcar puteți da delay la acele SMS-uri până când știți sigur că vă merge platforma, ca să nu intre degeaba.”

Alt client ING reclama de asemenea faptul ca nu-i functioneaza Home Bank, dar si ca nu a putut utiliza un automat al bancii (self bank), intr-una din unitati:

“Exista o data estimativa de cand toate serviciile vor redeveni functionale? Am fost intr-un ing office azi si am aflat ca self bank nu merge. In pur stil ing, am aflat asta pe propria piele, introducand cardul in aparat, care aparat l-a inghitit dar nu afisa nimic pe ecran. Dupa vreo 20 de secunde a afisat ceva eroare si a scos cardul. Ce noroc!
De ce nu schimbati mesajul de pe ecran daca serviciul e nefunctional? Am intrebat pe cineva de acolo daca imi poate face un op sa imi transfere bani dintr-un cont in altul si mi-a spus sa incerc online, ca nu exista nici o alta posibilitate. Deci cine nu are homebank acum nu isi poate face transferuri intre conturi si nu are acces la depozite?
Am incercat homebank de pe mobil. Primul cod, prima eroare, linia aceea html pe care o mai aveti intr-o captura mai jos. execution bla bla. Al doilea cod, a doua eroare, alta de data asta. O atasez. Sistemul de operare din telefon este iOS 9.3.4, deci e peste 6.1. Homebank pe mobil merge sau nu merge?
Ce se intampla daca nu am acces la PC? Nu pot face tranzactii? Cat o sa mai dureze situatia asta?”

Reprezentantii ING l-au rugat sa le lase un numar de telefon pentru a-l putea contacta in vederea rezolvarii problemei.

ING a mai precizat, la reclamatia altui client, care nu stia de ce-i dispar banii din cont, neputand vedea tranzactiile efectuate cu cardul, ca “tranzactiile nu pot fi vizualizate corect in Home Bank (se vor actualiza in curand)”.

Alti clienti au reclamat ca serviciul de internet banking nu a functionat nici aseara, in jurul orei 18:
ING Bank Home’Bank:

“Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, dar pentru moment serviciul ING Home’Bank nu este disponibil.
Va multumim pentru intelegere si va asiguram ca lucram la remedierea acestei situatii.”

Astazi nu a functionat nici serviciul de reincarcare a cartelelor de telefon pe Home Bank, a reclamat alt client ING:

“In 13.09.2016 Homebank nu merge pentru reincarcari cartele! Imi dati voi vreuna gratis si nu stiu???? Poate avem curand solutii din partea OJPC ca de la voi NU !!”

ING a raspuns ca “serviciul Home Bank este functional. In rest, probleme pot sa apara izolat, pentru anumiti useri”.

Comentarii

cc

Acest program nu depinde de nici o banca comerciala

Din pacate, piata interbancara romaneasca desfasara transferurile interbancare prin intermediul unei societati foarte ciudate cu numele Transfond. Acele termene de 13:00 respectiv 15:00 vin de la aceasta ciudatenie cu iz de capusa BNR. acesti oameni pleaca acasa la 16:30 si nu-i intereseaza de dinamica sociala si evolutia ei. Tarifele tot de acolo vin: bancile comerciale auu un adaos foarte mic, altele au adaos 0 iar, mai rar in campanii, chiar subventioneaza costul. Poate ne raspunde BNR de ce simte nevoia unui monopol in acest domeniu (nu vorbesc de nevoia izvorata organic din cumetriile cu angajatii Transfond).

PETCU ION

transfer

daca sa platit online din raiffaisen catre ing la ora 15,30

Mariana

Transfer bancar

Dacă sa făcut transfer de la bancă Transilvania pe 20 septembrie, la ora 19:00 la o banca din Spania, transfer în euro, în cât timp trebuie sa ajungă banii în Spania. Pentru ca pe data de 23 septembrie nu au ajuns la destinație. Ce se întâmplă cu transferul? In cât timp trebuie sa ajungă?

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: ING system failure

A picat iar ING-ul, nu puteti plati cu cardul

"A picat iar ING-ul, nu puteti plati cu cardul", ne-a spus vanzatoarea de la Mega Image, s-a plans un client ING, pe Facebook, in urma cu o ora. "Poate reparati Home... detalii

A picat iar Home Bank la ING

Aplicatia de internet/mobile banking Home Bank a ING Bank nu a functionat pe parcursul zilei de ieri, 27 noiembrie, timp de mai multe ore, problema fiind semnalata de clientii bancii... detalii

Clientii ING nu primesc SMS-uri de la Digi (RDS - RCS) pentru platile online si utilizarea Home Bank (actualizat)

ING si-a anuntat clientii abonati la Digi (RDS-RCS) ca sunt probleme cu SMS-urile transmise de banca pentru accesul in aplicatia Home Bank si pentru efectuarea platilor online si cu cardul... detalii

ING are iar probleme cu Home Bank (actualizat)

ING are iar probleme cu functionarea serviciului de online banking, Home Bank, la doar o luna de la incidentul major din 8 octombrie, cand si-a lasat 7.000 de clienti fara... detalii