ING are iar probleme cu logarea in Home Bank

Autor:

Bancherul.ro
2020-08-09 12:52

ING Bank Romania are din nou probleme cu accesul in aplicatia de mobile banking Home Bank.

“Aplicatia Home Bank este functionala. In cazul in care intampinati probleme de logare, va rugam sa stergeti setarile cash si sa reinstalati aplicatia. Va cerem scuze pentru dificulatile intampinate si va asiguram ca echipele noastre lucreaza la remedierea situatiei”, a anuntat banca, pe site-ul ING.ro.

“Stau de 20 de minute pe telefon incercand sa vorbesc cu ei. Nu au bunul simt sa anunte ca e picata aplicatia. Se intampla, intelegem, dar anuntati!”, s-a plans un client ING, pe Facebook.

“Prea des…”, a reclamat alt client ING.

“Aplicatia nu este picata, este vorba doar despre o problema de afisare. Avem rugamintea sa reinstalati aplicatia si sa reincercati logarea. Situatia o sa fie rezolvata asa”, a raspuns ING.

“Daca stiti de problema, nu trebuia sa anuntati”, a reprosat bancii alt client ING.

ING are deseori probleme cu aplicatia Home Bank sau cu cardurile.

Ultimul incident a avut loc la sfarsitul lunii iunie, cand ING Bank a dublat platile cu cardurile, pentru a doua luna la rand (vezi aici detalii).

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Ce oferte pot primi clientii BCR cu card de salariu si mai multe produse?

BCR a lansat „Programul de beneficii George”, prin care clientii bancii cu card de salariu si mai multe produse primesc diverse oferte, precum reduceri de dobanda la credite, dobanzi mai... detalii

Vrem ramburarea anticipata a creditelor din aplicatiile bancare

Este una dintre cele mai mari doleante ale clientilor bancilor, care utilizeaza tot mai mult serviciile bancare pe telefon, fara sa mai mearga la unitatile bancare. Problema este ca doar... detalii

Cardurile OTP Bank nu vor mai putea fi folosite din 1 martie

Banca Transilvania și OTP Bank România anunță informații de interes privind accesarea serviciilorși produselor OTP Bank România în perioada 28 februarie – 2 martie 2025, conform unui comunicat de presa,... detalii

Bancile au solutionat amiabil 1.000 de reclamatii ale clientilor prin CSALB, in 2024

În 2024 băncile au acceptat să intre în 1.077 de negocieri cu consumatorii, în urma solicitărilor trimise de aceștia către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), conform... detalii