“Iar nu merge homebank-ul (website + mobil)…. ce facem ING, ce facem?”, a scris saptamana trecuta, in 14 decembrie, la ora 11,20, pe pagina de Facebook a ING Bank (ING Web Cafe), unul dintre clientii bancii olandeze.
“Stim ca exista un delay de raspuns pe site-urile noastre, dar lucram la remediere. Te rugam sa reincerci putin mai tarziu!”, a raspuns banca.
“NU este un delay, sunt PICATE!”, a replicat un alt client.
“E down complet de peste o oră deja! Frigul ne-a luat prin surprindere, se pare!”, a spus altcineva.
“Ne pare sincer rau pentru dificultatile create! Ne ocupam de rezolvare cat de repede se poate!”, a raspuns altcineva.
A doua zi, in 15 decembrie, o alta postare pe pagina de Facebook ING:
“Iar a picat HB :-). Incredibil… “
Banca a rapuns:
“Pagina de HB e functionala. A fost un moment cand se incarca mai greu. Poti sa reincerci logarea si da-ne de veste, daca vrei. “
“Tare ma tem ca ING o sa si-o fure, in curand, pe exact mediul care conteaza cel mai mult pentru ei, in online”, a comentat altcineva.
Incidentul din 10 septembrie de la servere, sursa problemelor ING
Sistemul informatic al ING Bank a avut probleme de functionare in mai multe randuri pe parcursul ultimelor trei luni, dupa incidentul grav din 10 septembrie 2016, in jurul orelor 12-13, cand sistemul informati al bancii a cazut timp de aproape 12 ore.
Banca a anuntat problema, pe pagina sa Facebook (ING Web Cafe), abia dupa aproximativ 6 ore, in jurul orei 18, fapt care a starnit reactii furioase din partea clientilor care nu si-au putut folosi cardurile, iar in jurul orei 23,30 a informat ca toate serviciile sale electronice sunt din nou functionale. (vezi aici detalii)
ING Bank a dezvaluit ulterior cauza problemei: un test de stingere a incendiului cu gaz Inergen, care a defectat serverele bancii in care se aflau bazele de date ale clientilor. (vezi aici detalii)
Nu există comentarii pentru această știre.
CEC Bank a lansat o noua versiune a aplicatiei de Mobile Banking, CEC app, prin care asigura o protectie suplimentara a conturilor in baza activarii serviciului de geolocalizare. "Activarea serviciului... detalii
"Sunt mandru de colegii mei din BCR! Banca mobilă continuă misiunea camionului de educație financiară lansat acum 7 ani - ȘcoaladeBani pe roți. În 2025, noua unitate mobilă este organizată... detalii
În primele trei luni din 2025 calitatea negocierilor și soluțiilor găsite între consumatori și bănci înregistrează o evoluție în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB),... detalii
Cei care cumpara apartamente in ansamblul Cosmopolis din Bucuresti pot sa faca un credit ipotecar la Garanti BBVA cu o dobanda de 4,37% in primii 3 ani, cea mai mica... detalii