“Buna ziua! O persoana mi/a facut transfer online in regim de urgenta din contul ei BT in al meu de la Raiffeisen vineri dupa ora 18. As dori sa stiu si eu cand intra banii in contul meu. MULTUMESC!”, intreaba cineva pe site-ul Reclamatiibanci.ro, dedicat rezolvarii problemelor dintre banci si clienti si educatiei financiare.
Raspuns:
Conform orarului de procesare tranzactii prin BT24, serviciul de online banking al Bancii Transilvania (BT), platile interbancare (de la o banca la alta banca) marcate ca si urgente, procesate dupa ora 15:00, vor fi prezentate in sistemul electronic de compensare in ziua T+1, adica a doua zi lucratoare bancara. (vezi foto)
Asadar, in cazul dumneavoastra, banii vor intra in contul de la Raiffeisen luni (astazi), intrucat zilele de sambata si duminica nu sunt zile lucratoare bancare.
In concluzile, marcarea platii in regim de urgenta, pentru care BT percepe un comision de 18 lei, este inutila daca se efectueaza dupa ora 15, intrucat banii nu ajung in contul destinatarului decat a doua zi.
Singurul avantaj al platilor de urgenta este ca se pot efectua in aceeasi zi si dupa ora 13, care este ora limita la BT pentru transferurile de mica valoare decontate in aceeasi zi (T).
Probleme cu banca? Scrie-ne la Reclamatiibanci.ro si te ajutam!
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna seara. Va rog, am refinanțat creditul de la TBI,am solicitat adeverință ptr închiderea contului,banii au intrat un contul lor. De 8 zile tot trimit mailuri,am fost și în agenție... detalii
„Doresc sa știu dacă cineva a făcut rate pe numele meu,cum pot afla? Am fost la un interviu de angajare la care au cerut copii după acte. Nu ne-am înțeles... detalii
RASPUNS Stimate domn, Onorariul executorului judecatoresc nu poate fi mai mare de 10% din suma executata, respectiv valoarea creditului datorat, conform onorariilor maxime ale executorilor, stabilite prin ordin al Ministerului... detalii
„In cat timp ar trebui sa primesc un raspuns la o cerere de refinantare? Cat dureaza procesul de analiza la BT?”, intreaba un cititor. RASPUNS Stimate domn, Raspunsul la o... detalii