Home Bank, serviciul de internet banking si mobile banking al ING Bank, nu poate fi utilizat nici astazi in mod optim, intrucat apar diverse erori, dupa ce saptamana viitoare a avut probleme de functionare timp de mai multe zile.
“Momentan o parte dintre clienti pot intampina intarzieri sau erori la accesarea anumitor operatiuni in aplicatia Home Bank atat in varianta desktop, cat si in varianta mobile”, anunta ING, pe site-ul propriu (vezi foto).
Restul serviciilor ING apar ca fiind functionale.
Putin mai devreme, ING anuntate ca are probleme si cu serviciul call center, numerele de telefon (*2ING sau +40314062464) la care clientii bancii pot suna pentru diverse probleme. (vezi aici detalii)
ING Bank a avut recent, pe parcursul mai multor zile, probleme si cu aplicatia de internet/mobile banking Home Bank, precum si cu optiunea de plati cu telefoanele cu Android, ING Pay. (vezi aici detalii)
Clientii ING se plang ca nu-si pot activa in Home Bank optiunea de plata cu telefonul, ING Pay, desi aplicatia a fost recent actualizata.
“Desi am actualizat aplicatia, ING Pay tot nu functioneaza. Am 2 carduri virtuale si ambele apar in aplicatie ca fiind inchise”, s-a plans cineva pe Facebook.
ING: “Iti recomandam sa faci clear cache & clear data, sa reinstalezi aplicatia si apoi sa incerci din nou activarea serviciului ING Pay”.
Clientul a raspus ca nu merge nici asa!
Alt client ING a reclamat aceeasi problema: “Am urmat pasii de clear cache si data, am reinstalat ultima versiune a aplicatiei 6.11 si tot nu pot adauga un card virtual. Aceeasi eroare si aceeasi problema de o saptamana jumatate deja. Se va rezolva vreodata problema asta sau ba??”
ING este acuzata de un client ca nu a fost informat despre faptul ca nu poate utiliza plata cu telefonul, astfel ca nu a putut achita cumparaturile la magazin:
“Voi nu anuntati niciodata cand nu va merg serviciile. Aveti e-mailul meu, aveti numarul meu de telefon, am aplicatia voastra instalata…si cu toate astea singurul mod sa aflu ca nu va merge ceva e sa accesez eu un URL de pe site-ul vostru. Eram la casa cu cosul plin de cumparaturi si nu am putut plati cu cardul pentru ca serviciile voastre erau picate partial, dar nu ati binevoit sa ma anuntati si pe mine.”
ACTUALIZARE 09.10.2019, ora 15
Pe site-ul ING a fost actualizata starea serviciilor, toate fiind functionale.
Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii
Începând cu 17 iunie, Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) își extinde portofoliul de servicii de plăti cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND. Acest serviciu permite transferul interbancar... detalii
CEC Bank a introdus o solutie suplimentara de securitate in aplicatia de mobile banking CEC app, pentru protectia impotriva atacurilor informatice precum cititoare de ecran, vulnerabilitati de rooting, jailbrake, debugger,... detalii
Pentru clienții cu popriri: de la data de 1 octombrie 2023, BRD implementează comunicarea Soldului Cert către ANAFÎncepând cu data de 1 octombrie 2023, intră în vigoare Ordinul Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora astfel cum acesta a fost modificat prin Ordinul nr. 626/2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:Pentru popririle emise de ANAF și înființate electronic începând cu 01.01.2021, BRD, alături de celelalte bănci din România, comunică în mod automat către ANAF informații cu privire la sumele care se pot... detalii