Generali România este numele vizat pentru noua entitate rezultată în urma fuziuniirnrnCompania va furniza produse sub ambele mărci, Generali şi Ardaf rnrnContractele de asigurare ale celor două companii rămân valide, iar Generali România îşi va îndeplini toate obligaţiile faţă de clienţii Generali şi ArdafrnrnReprezentanţii Generali Group în România au anunţat astăzi intenţia Grupului de a uni cele două companii deţinute pe piaţa locală, Generali Asigurări şi Ardaf. Generali România este numele vizat pentru noua entitate, care va funcţiona pe piaţă cu două mărci independente, Generali şi Ardaf. Fuziunea va consolida poziţia Grupului Generali în România şi va conferi noii entităţi avantaje competitive superioare. Oferta complexă de produse şi gradul ridicat de acoperire la nivel naţional al reţelei de distribuţie vor face din Generali România compania de referinţă pentru clienţii persoane fizice şi juridice. Păstrarea ambelor branduri implică automat şi menţinerea celor două reţele de vânzare. rnrn“Fuziunea oferă o perspectivă extraordinară de dezvoltare, în beneficiul clienţilor, al angajaţilor, al reţelelor de vânzări, al partenerilor şi al acţionarilor. Sub umbrela noii entităţi, Generali România, vom putea valorifica mai bine atuurile celor două mărci şi ne vom putea servi clienţii şi mai bine, prin intermediul unui larg portofoliu de produse, al prezenţei naţionale extinse şi al angajamentului de îmbunătăţire permanentă a serviciilor. Fuziunea va crea o companie mai puternică, mai eficientă şi mai performantă şi va consolida prezenţa strategică, pe termen lung, a Grupului Generali în România, în concordanţă cu planurile acţionarilor”, a declarat Marie Kovářová, Coordonator al operaţiunilor Generali Group în România. rnrnFuziunea va crea posibilitatea ca operaţiunile de asigurări ale Grupului să atingă o eficienţă crescută. De asemenea, schimbul de “know-how” şi utilizarea comună a celor mai bune practici de lucru vor permite noii entităţi să atingă niveluri şi mai înalte ale standardelor de calitate pentru toate produsele. rnrnProcedura juridică de fuziune implică absorbţia Generali Asigurări de către Ardaf, opţiune ce a rezultat din analiza preliminară derulată. Această procedură, care este doar o formalitate tehnică, a fost determinată pe baza respectării aspectelor legale, de reglementare, financiare şi operaţionale ale fuziunii şi nu va influenţa forma noii entităţi. Fără a afecta scopul şi obiectivele planului de reorganizare, căile de derulare legală a fuziunii pot fi amendate pe parcurs, în funcţie de indicaţiile şi solicitările venite din partea autorităţilor competente. rnrnData efectivă a fuziunii depinde în mod direct de îndeplinirea tuturor cerinţelor legale. Până atunci, Generali Asigurări şi Ardaf vor continua să îşi îndeplinească angajamentele curente şi anterioare asumate faţă de clienţi şi parteneri, să vândă produse şi să emită poliţe în condiţii normale, până la momentul efectiv al fuziunii. După fuziune, Generali România va prelua toate obligaţiie faţă de clienţii celor două companii.rn
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii