Generali Asigurari avanseaza pe segmentul de viata in S1 2010

Autor:

Bancherul.ro
2010-08-09 11:39

• În primul semestru, asigurările unit-linked au evoluat cu 26,3%. În luna iunie, nivelul primelor brute subscrise pe segmentul asigurărilor de viaţă a crescut cu 106% faţă de iunie 2009rn• Profitul companiei s-a dublat în primul semestru faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 18,9 milioane leirn• Generali a plătit în primul semestru cu 17,21% mai multe despăgubiri faţă de perioada ianuarie-iunie 2009rnrn În primul semestru al acestui an, compania Generali Asigurări a obţinut o creştere de circa 2% pe segmentul de asigurări de viaţă, ajungând la un volum de prime brute subscrise de 45,3 milioane lei. Cea mai bună evoluţie (+26,3%) a înregistrat-o segmentul de unit-linked, asigurările individuale tradiţionale înregistrând o creştere de 4,7% (până la 26 mil. lei). În luna iunie, vânzările de poliţe de viaţă au atins un nivel record, cu un plus de 106% faţă de perioada similară a anului trecut. De asemenea, numărul de poliţe noi pe categoria de asigurări de viaţă individuale a fost cu 86% mai mare decât în iunie 2009. Rezultatele au fost impulsionate de o ofertă specială, desfăşurată în perioada mai-iunie 2010, prin care Generali Asigurări acorda un bonus de 600 lei pentru servicii de sănătate fiecărui client nou de asigurări de viaţă.rnrn“Unul dintre principalele obiective ale celui de-al doilea trimestru a fost revigorarea segmentului de asigurări de viaţă, lucru care de altfel s-a şi întâmplat. Campania de marketing şi vânzări desfăşurată în perioada mai-iunie a avut rezultate foarte bune atât în ceea ce priveşte numărul de clienţi noi atraşi, cât şi creşterea volumului total de prime brute subscrise pe segment, faţă de perioada similară a anului trecut. Este o confirmare a faptului că publicul răspunde prompt atunci când pachetul de produse şi servicii este într-adevar relevant pentru nevoile personale. Pe viitor vrem să păstrăm aceeaşi strategie, şi anume să ne apropiem clienţii prin produse atractive şi relevante, şi să intensificăm comunicarea cu clienţii Generali actuali, oferindu-le totodată o calitate sporită a serviciilor”, a declarat Marie Kovářová, Director General Generali Asigurări. rnrnPer ansamblu, compania a obţinut în primul semestru un volum total de prime brute subscrise de 234,4 mil. lei, cu 4,4% mai mic decât în perioada similară a anului precedent. Profitul a crescut în schimb cu 94%, până la 18,9 mil. lei (conform standardelor româneşti de contabilitate). În ceea ce priveşte nivelul despăgubirilor plătite de companie în primul semestru, acesta a avansat cu 17,21% faţă de ianuarie-iunie 2009.rnrnPe segmentul de asigurări generale s-au subscris 189,1 mil. lei, în scadere cu 5,7% faţă de perioada similară 2009. În pofida unei scăderi uşoare pe segmentul non-viaţă, au existat linii de business pentru care s-au raportat rezultate foarte bune: accidente şi sănătate (+148%), asigurări de incendiu pentru riscuri industriale (+ 23%) şi asigurări de locuinţă (+ 19%).rnrn„Ne bucuram să constatăm creşteri de două sau chiar trei cifre pe segmente cu mare potenţial de dezvoltare în viitor. Din păcate, asigurările CASCO sunt în continuare afectate de scăderea semnificativă a pieţei auto şi a celei de leasing. Încercăm să compensăm acest lucru prin campanii atractive de promovare a produselor noi şi de susţinere a celor deja existente în portofoliul companiei”, a explicat Marie Kovářová. „Însă dincolo de volumul de vânzări, urmărim cu foarte mare atenţie parametrii de profit. Ne bucurăm să constatăm un profit semnificativ pentru Generali în primul semestru, efect direct al unui control eficient al costurilor şi al unui management corect al daunelor, printr-un sistem performant de depistare a fraudelor. Pentru 2010, principalul nostru obiectiv este să fim profitabili şi să ne menţinem organizaţia sănătoasă, capabilă de a face faţă oricăror dificultăţi în mediul imprevizibil din prezent.”rnrnRezultatele Grupului Generali – I semestru 2010rnrnÎn prima parte a anului, afectată de volatilitatea ridicată de pe pieţele financiare, Grupul Generali îşi confirmă tendinţa de creştere manifestată în ultimele trimestre şi raportează la sfârşitul celor şase luni ale lui 2010 o evoluţie semnificativă în ceea ce priveşte primele subscrise şi profitul net. rn rnPentru această perioadă, profitul net s-a ridicat la 873 mil. EUR (+73,2%; 504 mil. EUR la 30 iunie 2009). Grupul a continuat să înregistreze o creştere robustă a primelor brute subscrise, pâna la valoarea de 38,1 miliarde EUR (+9,1%; 34,7 miliarde EUR la 30 iunie 2009), determinată de majorări ale primelor pe segmentul Viaţă până la 26,4 miliarde EUR (+13,3%) şi de o dezvoltare uşoară pe segmentul Non-life totalizând prime subscrise de 11,8 miliarde EUR (+0,7%), în ciuda contextului macroeconomic dificil. rn rn“Am raportat rezultate foarte bune, chiar şi în termeni comparativi. Este cu atât mai important cu cât evoluţia a fost obţinută în cadrul unui scenariu afectat în continuare de criza financiară globală. Aceste rezultate răsplătesc angajamentul şi capabilităţile celor care fac parte din Generali. Creşterea ne încurajează să performăm şi mai mult, în mod particular să ne concentrăm pe măsuri care să îmbunătăţească eficienţă operaţională – aflată deja la un nivel ridicat în comparaţie cu concurenţa – mai ales pe liniile Non-Viaţă. De asemenea, Grupul îşi întăreşte capacitatea de a juca un rol important în garantarea economiilor ca oportunităţi de dezvoltare – după cum se observă în semestrul unu – pentru a răspunde nevoilor în creştere de siguranţă şi investiţii în viitor. Grupul este solid şi are o bună guvernanţă, unde probabil mai exista loc şi pentru ajustări fine. Pe scurt, trebuie să continuăm să ne concentrăm toate eforturile pentru intensificarea competitivităţii şi profitabilităţii Grupului”, a declarat Cesare Geronzi, Preşedintele Generali Group. rn

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: ASIGURARI

Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023

În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii

Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii

Dosarele de dauna Euroins se pot deschide la FGA: care este procedura

Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii

Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii