Generali a platit cea mai mare dauna din istoria pietei de asigurari din Romania: 55 milioane lei la Dragonul Rosu

Autor:

Bancherul.ro
2011-04-19 22:23

Generali Asigurari a achitat recent dauna de la complexul comercial Dragonul Rosu. Pagubele au fost estimate la valoarea de 55.250.000 lei, a anuntat compania de asigurari.rnrnIata, mai jos, declaratia de presa din partea doamnei Marie Kovarova (foto), Director General Generali Asigurari, privind solutionarea acestui dosar de dauna, cu cea mai mare valoare din istoria pietei de asigurari din Romania”rn rn“Confirmam faptul ca am platit catre clientul nostru, Niro Investment, care detine centrul comercial „Dragonul Rosu”, suma de 55.250.000 lei, in data de 4 martie 2011. Suma a fost stabilita in urma unui proces de negociere intre cele doua parti, finalizat pe cale amiabila, evaluarea daunei fiind realizata de catre echipa Generali impreuna cu experti internationali in lichidari de daune.rn rnDesi vorbim despre cea mai mare dauna din istoria pietei de asigurari din Romania, aceasta despagubire nu a afectat stabilitatea financiara a companiei. Suntem un asigurator puternic si stabil din punct de vedere financiar, fiind reasigurati la companii internationale de renume, cu standard AA+.rn rnLa aceasta suma se adauga si daunele produse marfurilor, platite direct chiriasilor din Dragonul Rosu, cu care aveam contract separat, daune in valoare de circa 100.000 euro.”

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: ASIGURARI

Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023

În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii

Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii

Dosarele de dauna Euroins se pot deschide la FGA: care este procedura

Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii

Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii