Serviciul de internet banking al Garanti Bank, Garanti Online, a fost desemnat „Cel mai bun sistem de plata a facturilor” din Europa Centrala si de Est in cadrul premiilor anuale organizate de prestigioasa revista Global Finance, anunta banca intr-un comunicat de presa.rnrnPremiul a fost acordat in urma unei analize complexe realizate de echipa redactionala a publicatiei Global Finance si a avut la baza criterii precum eficienta strategiilor de atragere si deservire a clientilor in mediul online si complexitatea functionalitatilor oferite. rnrn„Este al treilea an consecutiv cand Global Finance premiaza serviciul nostru de internet banking, confirmandu-ne astfel eforturile de a dezvolta in permanenta produse si servicii de cea mai inalta calitate pentru clientii nostri. Vom continua sa oferim utilizatorilor serviciului Garanti Online functionalitati noi si diversificate, adaptate nevoilor lor in continua schimbare, in conditii de maxima securitate.”, a declarat Ilker Ozdemir, Director Tranzactii Bancare & Canale Alternative.rnrnGaranti Online, serviciul de internet banking al Garanti Bank, a fost lansat in octombrie 2007, initial pentru persoane fizice, iar din luna mai 2008 acesta este disponibil si pentru persoane juridice. La sfarsitul anului 2010, serviciul a inregistrat o crestere cu peste 60% a numarului de utilizatori, fata de anul 2009, ajungand la aproximativ 46.000. In 2010 si 2009, serviciul a adus Garanti Bank distinctia „Cea mai buna banca de internet banking pentru persoane fizice din Romania”, acordata tot de Global Finance. rnrnIn 2011, Garanti Bank a dezvoltat noi functionalitati pentru platforma de internet banking, Garanti Online: meniuri dedicate pentru plata facturilor curente, reincarcarea cartelei pre-platite de telefonie mobila si incheierea electronica a contractelor de direct debit. Totodata, din luna iulie, clientii care constituie depozite prin Garanti Online beneficiaza de dobanzi mai mari decat la ghiseele bancii. rnrnClientii pot afla detalii despre produsele si serviciile oferite de Garanti Bank accesand www.garantibank.ro sau sunand la Alo Garanti: 0800 80 1234 (numar apelabil gratuit din orice retea de telefonie) sau + 4 021 200 9494 (numar cu tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie).rnrnGaranti Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse de calitate si servicii inovatoare pentru toate segmentele de business – retail, IMM si corporate. Prezenta pe piata din Romania din 1998, Garanti Bank a dezvoltat un portofoliu solid de clienti, de peste 200.000. Banca detine o retea de 76 de agentii, 178 de bancomate si peste 7.000 de terminale POS.
Nu există comentarii pentru această știre.
TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii
Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii
Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii