Eureko Asigurări a lansat “Junior”, o asigurare de sănătate destinată copiilor şi tinerilor cu vârsta cuprinsă între 12 luni şi 18 ani, care acoperă nevoile specifice ale acestui segment de vârstă, se arată într-un comunicat al companiei.rnrnÎn funcţie de serviciile medicale oferite, planul Junior poate fi accesat în două variante: Basic Plan Junior şi Full Plan Junior.rnrn“Am conceput ‘Junior’ pentru că suntem conştienţi de nevoile copiilor şi tinerilor în ceea ce priveşte calitatea serviciilor medicale private de sănătate pe care le accesează. Ne dorim ca Junior să reprezinte pentru aceştia un mijloc de prevenţie şi de acces la o reţea vastă de furnizori de servicii medicale. Nu în ultimul rând, am creat un produs accesibil, astfel că preţul începe de la mai puţin de 23 de euro pe lună”, a declarat Carmen Radu, director general adjunct al Eureko Asigurări.rnrnPachetul Basic Plan Junior include, printre altele, următoarele servicii medicale:rnrn * 7 consultaţii pe an efectuate de medici specialişti din reţeaua de sănătate Eureko;rn * toate procedurile medicale (nelimitat);rn * toate examenele de diagnostic (analize de laborator, radiografii, rezonanţă magnetică nucleară, computer tomograf, PET-CT etc), nelimitat;rn * discount-uri la servicii medicale (inclusiv stomatologice) în clinici partenere Eureko;rn * toate cheltuielile de spitalizare şi intervenţii chirurgicale în spitalul “Regina Maria – Euroclinic” şi spitalele “Regina Maria reţeaua privată de sănătate”, respectiv 70% din cheltuielile de spitalizare şi pentru intervenţii chirurgicale în alte spitale din reţeaua de sănătate Eureko;rn * indemnizaţii pentru spitalizare şi intervenţii chirurgicale în cazul în care se accesează spitale ce nu fac parte din reţeaua de sănătate Eureko, din ţară sau străinatatern * transport medical de urgenţă de 3 ori/an;rn * acces 24 de ore din 24 la Centrul de Coordonare 021 9677;rn * acces la toţi furnizorii şi la toate specialităţile medicale ce alcătuiesc reţeaua de sănătate Eureko. rnrnrn
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii