Cooptată în echipa CIG România în septembrie 2010, Elena Tutunaru a fost numită National Sales Manager. În această poziţie, Elena Tutunaru se ocupă atât de dezvoltarea şi coordonarea echipei de vânzări, cât şi de extinderea reţelei de unităţi teritoriale a companiei. rnElena Tutunaru are o vastă experienţă în industria asigurărilor de viaţă. rnrnÎnainte de a se alătura echipei CIG România, ea a fost, între 2008 şi 2010, Preşedinte al Asociaţiei Naţionale a Profesioniştilor în Asigurări din România. În această perioadă, Elena a oferit consultanţă pentru managerii de vânzări, managerii de IT şi business unit şi a organizat cursuri de vânzări, negociere, dezvoltare, training şi rezolvare a conflictelor în cadrul organizaţiilor, sub licenţa Prof. Dr. Daniel Dana.rnÎntre anii 2003 şi 2008, Elena Tutunaru a fost Agency Manager, în cadrul ING Asigurări de Viaţă. Agenţia pe care a condus-o s-a situat pe primele trei locuri pe companie, pe întreaga perioadă a mandatului său. rnrnElena a coordonat o echipă formată din 140 de consultanţi şi 11 Unit Manageri şi a administrat un portofoliu format din peste 10.000 de clienţi. În această poziţie, Elena Tutunaru a recrutat şi selectat consultanţi, a instruit Unit Manageri şi Agency Manageri pentru trei agenţii din Bucureşti şi manageri pentru Office ING Self Bank. În plus, Elena a participat la implementarea de proiecte ce vizau dezvoltarea unor noi instrumente şi promovarea acestora pe piaţă. rnrnElena Tutunaru a participat, în perioada iunie 2007 – ianuarie 2008, la lansarea Pilonului II de Pensii Facultative, ocupându-se de recrutarea şi instruirea forţei de vânzări part time – 300 de consultanţi. Între 1998 – 2003, Elena a fost Unit Manager, implicându-se în implementarea proiectelor privind lansarea şi promovarea de noi produse. rnrnElena Tutunaru a absolvit în 2005 un curs de Management Consultancy, în cadrul Centrului de Excelenţă în Afaceri, ASE. Între 1993 şi 2008, ea a participat la o serie de cursuri şi training-uri privind recrutarea şi selecţia, cursuri de comunicare, de negociere şi de management. În plus, Elena Tutunaru este trainer certificat CNFPA, LIFO şi în metoda DANA de aplanare a conflictelor. rnrnDespre CIG GrouprnrnCIG Pannónia Life Insurance Plc., parte a CIG Group, a fost fondată la finele lui 2007 de către profesionişti în industria asigurărilor de viaţă din Ungaria. Obiectivul principal al companiei este să vândă produse de asigurare care promovează securitatea financiară, concentrându-se pe asigurări de viaţă de tip unit-linked. CIG Pannónia Life Insurance şi-a început activitatea comercială în Ungaria, în mai 2008. Primul pas în ceea ce priveşte expansiunea regională, a fost deschiderea subsidiarei din România, în mai 2009. Mai târziu, în septembrie 2010, a fost demarată activitatea de vânzări în Slovacia, prin intermediul serviciilor transfrontaliere. rnrnÎn urma uneia dintre cele mai mari oferte publice iniţiale din ultimii ani, care a determinat cel mai mare grup de investitori privaţi să devină acţionari, acţiunile CIGPANNONIA au fost înscrise la Bursa de la Budapesta (BET), în noiembrie 2010. Investitorii au început să tranzacţioneze acţiuni CIGPANNONIA pe Bursa de la Budapesta din 8 noiembrie 2010. Scopul companiei este ca acţiunile CIGPANNONIA să fie incluse în indexul BUX şi să joace un rol major în tranzacţiile BET, ca membru în categoria A. rnrnDespre CIG RomâniarnrnCIG România, parte a CIG Group, a fost fondată în 2009 şi oferă clienţilor săi produse de asigurare de calitate, printr-o reţea de distribuţie mixtă, formată din consultanţi de asigurări de viaţă şi parteneri – brokeri, bănci şi IFN-uri. Compania aplică strategia Blue Ocean şi se concentrează pe nevoile clienţilor, oferind produse şi soluţii de asigurare personalizate. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm vizitaţi: http://www.cigromania.ro.
Nu există comentarii pentru această știre.
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii