Bank Friday din acest an arată preferința românilor pentru cumpărăturile online și cele în rate, precum și deschiderea de a cheltui mai mult, conform unui comunicat al Bancii Transilvania (BT), in care se adauga:
Ce a însemnat Black Friday 2022 față o zi standard:
Cumpărăturile online procesate de BT au crescut, ca volum, de 10 ori;
Plățile în rate online prin programul STAR al Băncii Transilvania au crescut de peste 7 ori;
Aproape 50% din totalul cumpărăturilor realizate în 11 noiembrie a.c. cu cardurile BT de Black Friday au fost online;
Aproape 70% din totalul cumpărăturilor la comercianții BT au fost online;
Valoarea medie/tranzacție: +36% față de o zi standard.
Banca Transilvania este liderul pieței, cu peste 5 milioane de carduri emise. BT a dezvoltat propria platformă de procesare eCommerce (BTeComm), prin care asigură soluții avansate de plată cu cardul online.
Programul STAR, din care fac parte cardurile de cumpărături, a ajuns la peste 20.000 de locații partenere care oferă rate fără dobândă sau puncte STAR pentru fiecare achiziție cu cardurile de credit.
Nu există comentarii pentru această știre.
Utilizatorii aplicației BT Pay pot folosi opțiunea Pay with BT Pay pentru plăți rapide și sigure la comercianții care folosesc soluțiile NETOPIA Payments, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:... detalii
Groupama și CEC Bank marchează un nou pas în simplificarea accesului la asigurări, lansând o opțiune prin care clienții persoane fizice ai băncii pot achiziționa asigurarea de călătorie direct din... detalii
Victoriabank, parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, a făcut astăzi primul pas pentru o nouă achiziție în Republica Moldova, în domeniul microfinanțării, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Reprezentanții... detalii
CEC Bank anunta o crestere importanta, de 70%, a volumului de credite acordate in 2024 persoanelor fizice pentru investitii imobiliare si alte proiecte personale. Comunicatul CEC Bank: Grupul Financiar CEC... detalii