Volumul cumpărăturilor cu cardul de credit Bonus Card emis de Garanti Bank a ajuns in 2011 la 204 milioane de lei, cu 19% mai mare faţă de anul anterior, a anuntat banca.rnrnAceasta apreciaza ca numărul şi volumul achizițiilor cu cardurile de credit își vor păstra tendința de creștere în acest an față de 2011, mediul online înregistrând cea mai accentuată rată de creștere. rnrnCei 115.000 de posesori de Bonus Card au utilizat cel mai frecvent cardul de credit în 2011 pentru cumpărăturile în hiper si supermarket-uri, magazine de produse electronice şi electrocasnice, precum şi în benzinării. În top se situează și cheltuielile în magazinele de cosmetice, haine, pantofi şi în restaurante.rnrnPe parcursul anului trecut, clienții Bonus Card au acumulat, prin sistemul de recompensare a achizițiilor, bonusuri în valoare de 1,4 milioane de lei, bani care au putut fi cheltuiți în toate magazinele partenere Garanti Bank. rnrnBonusurile acumulate pe cardul de credit Bonus Card au fost folosite cu preponderență pentru cumpărături gratuite la comercianți precum Real, Rompetrol și Domo.rnrn„Românii folosesc din ce în ce mai des cardul de credit, în special în mediul online. Această tendinţă are două explicaţii: avantajele oferite de acest instrument de plată (precum ratele fără dobândă şi bonusul la cumpărături), dar mai ales faptul că românilor le creşte apetitul pentru cumpărături. Ne așteptăm ca, odată cu creșterea puterii de cumpărare, să asistăm și la o intensificare a gradului de utilizare a cardului de credit”, a declarat Murat Atay, CEO Garanti Bank Romania.rnrnÎncepând cu 2010, bonusul acordat în urma achizițiilor făcute la comercianții parteneri Garanti Bank poate fi acumulat şi pe cardul de debit Bonus Debit Card. Astfel, la orice cumpărătură cu cardul de debit, se acumulează un bonus de 0,25% din valoarea achiziției, care poate fi folosit, la fel ca și în cazul cardului de credit, pentru cumpărături gratuite în magazinele partenere Bonus Card.rnrnGaranti Bank, una dintre cele mai dinamice și inovatoare bănci din România, oferă o gamă completă de produse de calitate și servicii inovatoare pentru toate segmentele de business – retail, IMM şi corporate. Prezentă pe piața din România din 1998, Garanti Bank a dezvoltat un portofoliu solid de clienți, de peste 240.000. Banca deține o rețea de 77 de agenții, 193 de bancomate şi peste 7.300 de terminale POS.
Nu există comentarii pentru această știre.
Bancile romanesti si-au majorat anul trecut provizioanele pentru riscuri, precum si valoarea capitalurilor proprii, semn ca devin mai prudente in fata incertitudinilor in crestere. Concret, conform datelor furnizate de Banca... detalii
Banca digitala maghiara Granit Bank s-a extins in Romania cu o oferta de cont si card gratuite, dupa modelul bancii romanesti digitale Salt. Sa facem o comparatie intre serviciile Granit... detalii
Credex isi face reclama la credite afisand o "dobanda de la 5,9%", dar care poate fi chiar si de 10 ori mai mare, de 50%. Dobanda "de la 5,9%" este... detalii
ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului) submineaza functionarea CSALB (Centrul de Solutionare a Litigiilor din Domeniul Bancar), desi nu are nicio atributie legala in solutionarea pe cale amiabila a litigiilor... detalii