“Imposibil sa închid cardul Cetelem dupa o săptămână in care incerc sa sun la toate numerele afisate, am trimis si email si totuși nimic. Serviciul clienți este inexistent”, se plange o cititoare.
Raspuns Reclamatiibanci.ro
Stimata doamna,
Mai multi clienti ai Cetelem mi s-au plans ca nu le raspunde nimeni la telefon, zile in sir, astfel ca nu pot sa ceara inchiderea cardurilor si primirea unei adeverinte care sa certifice ca nu mai au nimic de platit, ca sa poata obtine un nou credit, o refinantare sau sa se asigure ca nu se vor trezi mai tarziu cu datorii pentru un card care nu a fost inchis.
Cetelem are, cu siguranta, o problema in comunicarea cu clientii, pe care ar trebui sa o rezolve.
Numere de telefon ale Cetelem sunt in prezent: 021.305.12.00 sau 0374.500.001. Daca nu va raspunde nimeni, trimiteti un e-mail la adresele: relatii.clientii@cetelem.ro sau marketing@cetelem.ro. (Vedeti in fotografie datele de contact ale Cetelem, parte a BNP Paribas)
Daca nu reusiti si nu va raspunde nimeni la telefon sau la e-mail, va rog sa reveniti la mine, pentru a va ajuta eu sa inchideti cardul Cetelem.
Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici si te ajutam.
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna seara. Va rog, am refinanțat creditul de la TBI,am solicitat adeverință ptr închiderea contului,banii au intrat un contul lor. De 8 zile tot trimit mailuri,am fost și în agenție... detalii
RASPUNS Stimate domn, Onorariul executorului judecatoresc nu poate fi mai mare de 10% din suma executata, respectiv valoarea creditului datorat, conform onorariilor maxime ale executorilor, stabilite prin ordin al Ministerului... detalii
„Am făcut un credit online la Raiffeisen, pe aplicație îmi arată că s.au virat banii dar în cont am minus asigurarea de viață de la Unica și mi.a luat destul... detalii
„M-au sunat cei de la Flexcredit, sa imi spuna ca am restanta și le-am spus ca la sfârșitul lunii voi plății, doamna a început să țipe la mine, să îmi... detalii